حقایق شنیده نشده درباره دیوید بکهام؛ قسمت اول

حقایق شنیده نشده درباره دیوید بکهام؛ قسمت اول

خبرگزاری فوتبالی – سایت گل چندی پیش ۷۰ حقیقت درباره دیگو مارادونا افشا کرده بود که کمتر هواداری از آن‌ها باخبر بود. حالا این سایت حقایقی کمتر شنیده شده از دیوید بکهام را منتشر کرده که خواندن آن ها خالی از لطف نیست.
به گزارش فوتبالی، زمانی که بکهام ۱۱ سال داشت، در یک مسابقه در مدرسه فوتبال بابی چارلتون برنده شد تا به بارسلونا سفر کند. همان سفر و مسابقه باعث توجه استعدادیاب‌های منچستر یونایتد شد. او پس از حضوری قرضی در پرستون نورث به منچستر بازگشت و در پست هافبک هجومی بازی کرد. بکهام فصل بعد از آن با منچستر قهرمان لیگ برتر و اف ای کاپ شد.
بکهام در اوایل دوران فوتبالی‌اش به دلیل لهجه خاصش که متعلق به شرق لندن بود، در تمرینات شهرت پیدا کرده بود. او صدای نازک و کم حجمی هم داشت و به همین دلیل در کلاس‌هایی خاص شرکت کرد تا لهجه‌اش بهتر شود. او حالا می‌تواند حرف H را به خوبی تلفظ کند. چیزی که پیشتر امکان آن را نداشت.
او همسرش را پس از یک بازی خیریه ملاقات کرد. آن زمان ویکتوریا ستاره یک گروه موسیقی بود اما بکهام به اندازه این روزها شهرت نداشت. او خانه خود را در سال ۹۹ در هرت فورد شایر با مبلغ ۷.۵ میلیون پوند خریداری کرد.
دیوید، به دلیل ضربات کات دار بی‌نظیرش شهرت داشت. او آن‌قدر خوب ضربات کات دار می‌زد که یک فیلم با نام «مانند بکهام به توپ کات بده» ساخته شد و در آن دو فوتبالیست زن می‌خواستند مانند بکهام به موفقیت برسند. او در سال ۹۸ و در جریان بازی مقابل آرزانتین کارت قرمزی گرفت که همه آن را یکی از دلایل حذف انگلیس از جام جهانی می‌دانستند. اتفاقی که با انتقاد شدید هواداران همراه شده بود. بکهام در نهایت مجبود شد از همه عذر خواهد کند: بابت حرکتم عذر می‌خواهم و هواداران باید بدانند که من همیشه شرمنده آن‌ها هستنم.

حقایق شنیده نشده درباره دیوید بکهام؛ قسمت اول


بکهام در منچستر دوران موفقی داشت و به همراه شیاطین سرخ به قهرمانی اروپا در سال ۹۹ رسید. کرنر ارسالی او باعث به ثمر رسیدن گل دوم منچستر و قهرمانی این تیم شد. او ۲۶۲ بازی برای منچستر انجام داد و ۶ بار قهرمان لیگ برتر شد. او اولین بازیکن انگلیسی است که ۲ بار با پیراهن تیم ملی اخراج شده و جزء ۳ کاپیتان تیم ملی انگلیس است که کارت قرمز را مقابل چشمان خود دیده.
زندگی فوتبالی و شخصی بکهام آن‌قدر مورد توجه همه قرار گرفته که یک واحد درسی در دانشگاه استفوردشایر درباره او ارائه می‌شد تا موفقیت‌های او بررسی شود. این واحد درسی به دلیل حرکات بکهام در جام جهانی ۹۸ و اخراجش دیگر تدریس نمی‌شود زیرا تاثیرات آن حرکت را کمتر از ترور جان افکندی نمی‌دانند. دوران حضور بکهام در منچستریونایتد هم به خوبی به پایان نرسید. داستان پرتاب لنگه کفش توسط فرگوسن را همه می‌دانند. هرچند این دو با هم روابط خوبی دارند.
بکهام روی دستانش عدد ۹۹ را خالکوبی کرد. سالی که سه‌گانه گرفت، با ویکتوریا ازدواج کرد و فرزندش بروکلین به دنیا آمد.

1101