حقایق شنیده نشده درباره دیوید بکهام؛ قسمت دوم

حقایق شنیده نشده درباره دیوید بکهام؛ قسمت دوم

خبرگزاری فوتبالی – سایت گل چندی پیش ۷۰ حقیقت درباره دیگو مارادونا افشا کرده بود که کمتر هواداری از آن‌ها باخبر بود. حالا این سایت حقایقی کمتر شنیده شده از دیوید بکهام را منتشر کرده که خواندن آن ها خالی از لطف نیست. قسمت دوم این مطلب پیش روی شماست:

به گزارش فوتبالی، بکهام نام اولین فرزندش را بروکلین گذاشته. نام همان منطقه‌ای که برای اولین بار همسرش ویکتوریا را ملاقات کرد. پدر خوانده بروکلین، التون جان، خواننده مشهور است. بکهام نام همسرش ویکتوریا را به زبان سانسکریت روی دستش خالکوبی کرده که در زبان سانسکریت «ویهکتوریا» نوشته می‌شود. عروسی این دو نفر ۶۲۸ هزار دلار خرج بر داشت اما آن‌ها از این عروسی درآمدزایی کردند. زیرا عکس‌های مراسم به به یک مجله با مبلغ ۱.۷ میلیون دلار فروخته شد!
در سال ۲۰۰۰ بکهام به عنوان کاپیتان تیم ملی انگلیس انتخاب شد و با گل خود باعث صعود به جام جهانی ۲۰۰۲ شد که البته در آن بازی‌ها انگلیس ناکام مطلق بود. در سال ۲۰۰۴، او پنالتی خود مقابل پرتغال را از دست داد تا انگلیس در این جام هم ناکام باشد.
در سال ۲۰۰۳ این سوپراستار انگلیسی دنیای فوتبال به رئال مادرید پیوست در حالی که بارسلونا هم او را می‌خواست. بکهام عضوی از تیم کهکشانی با حضور زیدان، فیگو، کارلوس، رونالدو و ... بود که در ۴ سال حضورش در مادرید توانست ۱۳ گل بزند. او در رئال مجبور شد از شماره مورد علاقه اش یعنی ۷ دست بکشد و شماره ۲۳ را به دلیل علاقه اش به مایکل جردن بر تن کند زیرا ۷ بر تن رائول بود. در این سال بکهام قراردادی ۱۲۵ میلیون پوندی با آدیداس بست و درصدی از فروش  محصولات هم به او تعلق گرفت. او علاوه بر فیلم «مثل بکهام به توپ کات بده» در فیلم گل هم به همراه زیدان و رائول بازی کرده است.

حقایق شنیده نشده درباره دیوید بکهام؛ قسمت دوم


بکهام در جام جهانی ۲۰۰۶ مقابل اکوادور گلزنی کرد تا به اولین فوتبالیست انگلیسی تاریخ تبدیل شود که در سه جام جهانی پیاپی گلزنی کرده است. او در سال ۲۰۰۷ به ال ای گلکسی پیوست. قبل از امضای قراردادش با تیم آمریکایی، ۲۵۰ هزار لباس او به فروش رفته بود. زمانی که بکهام به آمریکا رسید، تام کروز برای او یک میهمانی خوش‌آمدگویی ترتیب داد و در ۴۸ ساعت اول پس از قراردادش، ۵ هزار بلیت بازی‌های ال ای گلکسی به فروش رفت.
در فیلمی به نام «درواقع عشق» از پای چپ و پای راست بکهام به عنوان یک میراث برای انگلستان نام برده شد. غذای مورد علاقه بکهام نوعی مارماهی است که به شرق لندن (محل تولد بکهام) تعلق دارد. او زمانی که در پاریس زندگی می‌کرد نمی‌توانست آن را در شهر پیدا کند و به همین دلیل آن را از انگلیس با خود به فرانسه می‌برد. این کار در زمان حضورش در رئال مادرید هم انجام می‌شد.


1101