توخل درباره قرعه کشی لیگ قهرمانان: انتظار دیدار سختی با آتالانتا داریم

توخل درباره قرعه کشی لیگ قهرمانان: انتظار دیدار سختی با آتالانتا داریم

خبرگزاری فوتبالی – توماس توخل، سرمربی تیم پاریسن ژرمن که طبق قرعه‌‌کشی انجام شده،‌ شاگردانش باید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان با آتالانتا بازی کنند انتظار دیداری سخت دارد.

به گزارش فوتبالی، شاگردان گاسپرینی در آتالانتا امسال فوق‌العاده کار کرده‌اند و حالا با حذف والنسیا به مصاف پاریسن ژرمن خواهند رفت. به همین دلیل سرمربی آلمانی تیم پاریسن ژرمن بابت تمرکز بازیکنانش نگرانی دارد.

توخل پس از قرعه‌ کشی به سایت رسمی یوفا گفته: آتالانتا تیمی تماشایی است. آن‌ها با انرژی زیادی پرس می‌کنند و گل‌های زیادی به ثمر می‌رسانند. باید با احتیاط بسیار زیادی مقابل آن‌ها حاضر شویم.

پاریسن ژرمن تا به حال نتوانسته از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا عبور کند و چندین بار از صعود از این مرحله ناکام مانده است. پاریسی‌ها که فصل گذشته در مرحله یک هشتم نهایی توسط منچسر یونایتد حذف شدند این بار امیدوارند بتوانند آتالانتا را شکست دهند و به نیمه نهایی برسند.

توخل در این رابطه گفته: ما در مرحه یک چهارم نهایی حضور داریم و این‌جا هستیم تا برند شویم.

گفتنی است پاریسی‌ها در لیگ فرانسه به قهرمانی رسیدند و اگر در جام حذفی فرانسه هم قهرمان شوند، به همراه بایرن مونیخ تنها تیم‌هایی هستند که شانس کسب سه‌گانه دارند.برنده دیدار آتالانتا و پاریسن ژرمن در مرحله نیمه ‌نهایی مقابل  برنده دیدار اتلتیکو مادرید و لایپزیش قرار خواهد گرفت.

1101