پیش بازی آتالانتا - پاریسن ژرمن؛ مصاف دارا و ندار

پیش بازی آتالانتا - پاریسن ژرمن؛ مصاف دارا و ندار

خبرگزاری فوتبالی – امشب از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه بنفیکا در شهر لیسبون دو تیم آتالانتا و پاریسن ژرمن به مصاف هم می‌روند تا تکلیف اولین تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی مشخص شود.

به گزارش فوتبالی، جدال امشب، دیدار بین دارا و نداراست. هر دو تیم در حال تاریخ سازی هستند. کسی انتظار صعود از مرحله گروهی را هم از آتالانتا نداشت اما پسران گاسپرینی می‌توانند با کمی خوش شانسی تیمی را حذف کنند که دستمزد سوپراستارشان (نیمار) به اندازه کل تیم آن‌هاست.
آتالانتا هجومی بازی می‌کند و تمایل چندانی به بازی مالکانه ندارد. آن سریع‌ بازی می‌کنند و با توجه به حضور مهاجمانی درجه یک در تیم پاریسی هم می‌توان انتظار داشت بازی بسیار زیبایی را تماشا کنیم. پاریسی‌ها برخلاف آتالانتا کاملا در شرایط مسابقه نیستند و با توجه به تعطیلی لیگ فرانسه تنها در ۲ مسابقه رسمی (فینال جام حذفی و جام اتحادیه فرانسه) حضور داشته‌اند. به هین دلیل پیش بینی این بازی کار بسیار سختی است. تک بازی بودن در این مرحله به نفع تیم‌هایی مانند آتالانتاست. درست است که به آن‌ها انگ بی تجربگی می‌خورد اما نکته اینجاست پاریسن ژرمن هم تا به حال در تاریخ خود از این مرحله عبور نکرده است.
برنده این دیدار در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده دیدار اتلتیکو مادرید مقابل لایپزیش می‌رود.

***
این دو تیم سابقه رویارویی با هم را ندارند. هیچ کدام هم در تاریخ باشگاهشان از این مرحله عبور نکرده‌اند. چه آتالانتا که سابقه حضور در لیگ قهرمانان را ندارد و چه پاریسن ژرمن که  علی‌رغم خرج‌های گزاف تا به حال نتوانسته به نیمه نهایی برسد.
باور کردنی نیست اما آتالانتا در ۲۰ بازی آخر خود تنها یک شکست مقابل اینتر (هفته آخر سری‌آ) داشته و حریف دست و پا بسته‌ای برای پاریسن ژرمن به حساب نمی‌رود.
در تیم آتالانتا بزرگترین غایب جوزپ ایلیچیچ است و در تیم پاریسن ژرمن هم امباپه مصدوم است هرچند ممکن است در صورت نیاز برای دقایقی او به صورت تعویضی وارد میدان شود.

***
ترکیب احتمالی آتالانتا: اسپورتیلو – پالومینو – تولوی – دیمیستی – هاته‌بوئر – دی رون – فرولر – گوسنس – مالینوفسکی – گومز – زاپاتا
ترکیب احتمالی پاریسن ژرمن: کیلور ناواس – کیمپمبه – تیاگو سیلوا – کهرر – برنات – گوایه – مارکینیوش – هررا – سارابیا – ایکاردی – نیمار

1101