توخل پس از کامبک مقابل آتالانتا: این روز را هرگز فراموش نخواهیم کرد

توخل پس از کامبک مقابل آتالانتا: این روز را هرگز فراموش نخواهیم کرد

خبرگزاری فوتبالی - پاری سن ژرمن با نتیجه‌ی دو بر یک آتالانتا را شکست داد و راهی مرحله‌ی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد. توماس توخل، سرمربی آلمانیِ پی اس جی معتقد است که تیمش کاملا شایستگی صعود به مرحله‌ی بعد را داشته است.

به گزارش فوتبالی، پاری سن ژرمن با دو گل دیر هنگام مارکینیوس و چوپو موتینگ در دقایق 90 و 93 راهی مرحله‌ی بعدیِ لیگ قهرمانان اروپا شد. توخل پس از بازی گفت:" امروز پنجاهمین سالگرد تولد این باشگاه بود، بنابراین یک بازی شبیه به این در چنین مناسبت تاریخی‌ای فوق العاده بود، با این حال چهار قهرمانی در این فصل داشته‌ایم و اکنون به نیمه نهایی رسیده‌ایم، مطمئناً این روز را فراموش نخواهیم کرد."

توخل در ادامه گفت:" من هرگز احساس نمی کردم که در نهایت گل نخواهیم زد. من حتی به دستیارانم گفتم که مطمئن هستم گل می‌زنیم. بازی خیلی خوبی انجام دادیم و کاملا شایستگی حضور در مرحله نیمه نهایی را داریم. به طور طبیعی، کمی شانس هم وجود داشت اما اگر کل بازی را تماشا کنید متوجه می‌شوید که ما سزاوار آن بودیم که از این مرحله عبور کنیم. در نیمه دوم کنترل کاملی داشتیم و ریتم خود را پیدا کردیم. بازیکنانی که از روی نیمکت وارد زمین شدند، استثنایی عمل کرده و تفاوت بزرگی را ایجاد کردند."

1470