نگرانی توخل از خط حمله‌ی آتالانتا: کیلور ناواس کلید این بازی است

نگرانی توخل از خط حمله‌ی آتالانتا: کیلور ناواس کلید این بازی است

خبرگزاری فوتبالی - توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن اظهار داشت که آتالانتا، حریفش در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، او را بسیار تحت تأثیر قرار داده و معتقد است که آن‌ها سبک کاملا منحصر به فردی دارند.

به گزارش فوتبالی، توخل در گفتگو با بین اسپورت گفت:" خوب دفاع کردن مقابل آتالانتا بسیار مهم خواهد بود. آنها سبکی بی نظیر دارند و با تمام بازیکنان خود حمله می کنند، تمام وقت به جلو حرکت می کنند و همه جا را تحت فشار قرار می دهند. شماره 10 آن‌ها، پاپو گومز، همیشه به طور آزاد در زمین می‌چرخد. او سعی می‌کند در فضاهای کوچک با دیگر بازیکنان حرکات ترکیبی انجام دهد. آنها دوست دارند در هر دو طرف با وینگرهایی بسیار تهاجمی بازی کنند و توپ ها را به روی دروازه بریزند. همچنین می توانند از راه دور به سمت دروازه شوت بزنند. همه‌ی این‌ها بدان معناست که ما باید در دفاع بسیار متمرکز باشیم و سعی کنیم گل نخوریم، اما می دانیم که بسته نگه داشتن دروازه در برابر آتالانتا بسیار دشوار خواهد بود."

توخل درمورد شرایط دروازه بان تیمش، کیلور ناواس گفت:" کیلور ناواس می تواند کلید اصلی باشد زیرا او همیشه آرام است و تجربه زیادی در این رقابت‌ها دارد. او می تواند با مدافعان گفتگو کند و همه چیز را آرام کند."

گفتنی است که آتالانتا در این فصل فقط در دو بازی موفق به گلزنی نشده و خط حمله‌ی قدرتمندی دارد که در 38 بازی در لیگ ایتالیا 98 گل به ثمر رسانده است.

1470