توخل: کار سختی برابر آتالانتا داریم؛ امباپه آماده است

توخل: کار سختی برابر آتالانتا داریم؛ امباپه آماده است

خبرگزاری فوتبالی - توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن، پیش از بازی تیمش مقابل آتالانتا معتقد است که پاریس آماده‌ی این چالش بزرگ است.

به گزارش فوتبالی، پاری سن ژرمن و آتالانتا، چهارشنبه شب به مصاف هم خواهند رفت. توخل در کنفرانس مطبوعاتی گفت:" بازی برابر آتالانتا بسیار سخت است، چالشی بزرگ است اما هر احتمالی وجود دارد. آتالانتا سبک منحصر به فردی دارد، آنها با هفت بازیکن در زمین حریف حمله می‌کنند. بازی با آنها دشوار است. گل‌های زیادی زده‌اند و تیم بزرگی هستند و ما باید خوب بازی کنیم. این یک بازی تاکتیکی و ذهنی خواهد بود. آخرین تمرینات ما ترکیب خوبی از تمرکز و روحیه تیمی بود. با هم رنج می کشیم، با هم می جنگیم و با هم بازی می کنیم."

سرمربی پاری سن ژرمن درمورد شرایط امباپه گفت:" اگر او امروز خوب تمرین كند و اتفاق خارق العاده ای نیفتد، فردا در ترکیب خواهد بود."

توخل در مورد شرایط مارکو وراتی گفت:" باید صبر کنیم و ببینیم چه می‌شود، درمورد مارکو باید صبور باشیم. مصدومیتی اتفاقی در تمرینات داشت که واقعاً بد بود. اکنون ما در مرحله ای هستیم که مارکو می تواند دوباره کار خود را شروع کند."

توماس توخل در ادامه در مورد شرایط بازی گفت:" همه ما این احساس را داریم که به بهترین شکل آماده شده‌ایم. پیروزی در دو فینال برای ما بسیار مهم بود و این یک چالش بزرگ برای بازیکنان بود، اما پیروزی بهترین آماده سازی برای این مسابقات است."

1470