سرمربی آتالانتا: مقابل پاریسن ژرمن شانس صعود داریم

سرمربی آتالانتا: مقابل پاریسن ژرمن شانس صعود داریم

خبرگزاری فوتبالی – سرمربی تیم آتالانتا اعلام کرده این تیم مقابل پاریسن ژرمن شانس پیروزی دارد.

به گزارش فوتبالی، بازی‌های سری آ به پایان رسید و آتالانتا توانست به رتبه سوم این رقابت‌ها برسد. آتالانتایی‌ها باید هفته آینده در چهارچوب مرحله یک چهارم نهایی به مصاف پاریسن ژرمن بروند.

گاسپرینی در جدیدترین گفت و گوی خود با یک شبکه رادیویی گفته: مصاف قهرمانی در سری آ معمولی و عادی بود. شرایط برای همه تیم‌ها یکسان بود. همیشه چیزی وجود دارد که شما می‌توانستید در آن بهتر باشید. به ثمر رساندن ۱۰۰ گل می‌توانست بی‌نظیر باشد اما ۹۸ گلی که به ثمر رساندیم هم آمار خوبی است. کارهای خوبی انجام دادیم.

گاسپرینی درباره دیدار مقابل PSG گفت: در حال حاضر رویای حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان را دارم. حضور در مرحله یک چهارم نهایی هم خوب است و تلاشمان را انجام خواهیم داد. اگر برنده شدیم به ادامه رقابت‌ها فکر می‌کنیم. خیلی چیزها فرق خواهد کرد. فنی، فیزیکی و ذهنی. بازی‌های زیادی انجام داده‌ایم و انرژی زیادی خرج کرده‌ایم اما زمان کافی برای آماده سازی بهتر داریم. برای مدت‌ها بازی نکردن، مسئله‌ای است که باید تحلیل شود. شاید در زمین مسابقه اندکی شرایط تفاوت داشته باشد. از سوی دیگر رقیب عطش زیرادی برای بازی خواهد داشت. پاریسی‌ها تیم با استعدادی دارند و در میان نامزدهای فتح جام هستند. بازی کردن یا نکردن امباپه در این دیدار تاثیر زیادی خواهد داشت اما به هر حال ما برای این بازی شانس پیروز شدن داریم.

1101