دخیا: از اشمایکل معذرت می‌خواهم که رکوردش را شکستم

دخیا: از اشمایکل معذرت می‌خواهم که رکوردش را شکستم

خبرگزاری فوتبالی – داوید دخیا بابت رکوردشکنی‌اش در منچستر یونایتد خوشحال است.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم منچستر یونایتد مقابل استون ویلا قرار گرفت و توانست ۳-۰ حریف را شکست دهد. این برد که با درخشش گرین وود همراه شد باعث ثبت یک رکورد برای دخیا شد. این دروازه‌بان اسپانیایی که در سال ۲۰۱۱ به منچستر پیوسته شب گذشته بازی شماره ۳۹۹ خود برای یونایتد را انجام داد تا رکورد بازی‌های اشمایکل را بکشند و حالا بین بازیکنان فعلی یونایتد بیشترین سابقه بازی را داشته باشد.

دخیا پس از بازی به شبکه تلویزیونی منچستر یونایتد گفت: از اشمایکل معذرت می‌خواهم اما این رکوردشکنی عالی بود. این مسئله یعنی من برای مدتی طولانی اینجا هستم و آن قدر خوب بازی کرده‌ام که در سطح بالا حضور داشته‌ام. بنابراین خیلی به خودم افتخار می‌کنم. خیلی خوشحالم که برای چنین باشگاهی این تعداد بازی را انجام می‌دهم. امیدوارم برای ۴۰۰ بازی دیگر هم در منچستر حضور داشته باشم. بنابراین خیلی خیلی خوشحال هستم.

دخیا در پایان گفت: مطمئنا در حال حاضر اعتماد به نفس خوبی داریم اما هنوز کاری انجام نداده‌ایم. بازی‌های بسیار مهمی در پیش داریم و باید تمرکزمان را خفظ کنیم و فرم خودمان را حفظ کنیم. مانند چیزی که امروز (شب گذشته) و ۴ بازی گذشته نشان دادیم. ما شرایط خوبی داریم و باید چشم به بازی‌های آینده بدوزیم.

1101