پیتر اشمایکل: با دخیا در منچستر یونایتد منصفانه رفتار نمی‌شود

پیتر اشمایکل: با دخیا در منچستر یونایتد منصفانه رفتار نمی‌شود

خبرگزاری فوتبالی – اشمایکل، دروازه‌بان افسانه‌ای سال‌های دور منچستر یونایتد اعتقاد دارد با داوید دخیا در منچستر یونایتد منصفانه رفتار نمی‌شود.

به گزارش فوتبالی، داوید دخیا در چند هفته پایانی بازی‌های لیگ برتر انگلیس اشتباهات فاحش و فراوانی داشت که ممکن بود باعث از دست رفتن رتبه سوم و سهمیه لیگ قهرمانان منچستری‌ها شود.

پیتر اشمایکل دروازه‌بان سابق منچستر یونایتد در این زمینه در گفت و گو با بین اسپورت گفته: یک دروازه‌بان جوان انگلیسی در مالکیت منچستر یونایتد قرار دارد که هم‌اکنون به طور قرضی در شفیلد بازی می‌کند(دین هندرسون). او عملکرد خوبی داشته و ماجراجویی اش جذاب بوده اما باید بگویم دخیا برای چند سال اخیر که واقعا تعداد آن‌ها را نمی‌دانم، بهترین دروازه‌بان لیگ برتر بوده است.

اشمایکل در ادامه افزود: یکی از مسائلی که به آن اعتقاد دارم این است که اوله با وجود آن که شیوه بازی منچستر یونایتد را تغییر داده اما نتوانسته دخیا را در این قالب قرار دهد. بنابراین باید تغییراتی انجام شود. در راستای این تغییرات هم قطعا اشتباهاتی پیش می‌آید. اگر اشتباه نکنید، چیزی یاد نمی‌گیرید. منچستر حالا رتبه سوم را در احتیار گرفته و در ادامنه لیگ اروپا را در پیش دارد. من سال‌هاست که داوید دخیا را درون دروازه منچستر یونایتد مشاهده می‌کنم و به نظرم با او به درستی برخورد نمی‌شود.

1101