پیتر اشمایکل: انتقال کسپر به منچستر یونایتد رویایی خواهد بود

پیتر اشمایکل: انتقال کسپر به منچستر یونایتد رویایی خواهد بود

وبسایت رسمی برنامه نود - در سال های گذشته شایعاتی مبنی بر اینکه داوید دخیا منچستر یونایتد را ترک خواهد کرد به گوش رسیده است و پیتر اشمایکل اعتقاد دارد در صورتیکه فرزندش به عنوان جانشین دخیا به منچستر یونایتد برود رویایش عملی خواهد شد.

به گزارش وبسایت نود، احتمال اینکه دخیا در این فصل به رئال مادرید منتقل شود وجود دارد و شیاطین سرخ به کسپر اشمایکل به عنوان گزینه ای مناسب برای جانشینی وی نگاه می کنند. پیتر اشمایکل که به همراه منچستر یونایتد در لیگ قهرمانان اروپا، لیگ برتر و FA Cup به قهرمانی رسیده بود اعلام کرد دیدن فرزندش در لباس منچستر یونایتد فوق العاده خواهد بود هرچند که او احساس می کند کسپر در تابستان جاری از لستر سیتی جدا نخواهد شد. او در این خصوص در مصاحبه با Talk Sport گفت:

این یک رویا خواهد بود. فکر می کنم او با عملکردش همه را قانع کرده است که می تواند در بالاترین سطح فوتبال حاضر شود. وقتی او جوانتر بود شک هایی در خصوص توانایی های او وجود داشت هرچند که او نمایش های درخشانی داشت. با این وجود او به پیشرفت خود ادامه داد و در لیگ قهرمانان اروپای فصل گذشته نیز عملکرد درخشانی داشت. اگر باشگاهی به دروازه بانی قدرتمند نیاز دارد بنابراین می تواند به کسپر اعتماد کند. تیم و هواداران لستر دیوانه کننده اند، آن ها استثنایی هستند و حضورشان در لیگ برتر بسیار خوب است. آن ها پول زیادی برای خرید بازیکنان ندارند و با این حساب به قهرمانی لیگ برتر رسیدند و این اتفاق بسیار جذابی در فوتبال این روزها بوده است. احساس می کنم در حال حاضر کسپر نیازی به انتقال به تیم دیگری ندارد اما اگر موقعیتی مانند حضور در منچستر یونایتد پیش بیاید فوق العاده خواهد بود.

1899