اشمایکل: منچستر یونایتد با خرید پوگبا بیانیه مهمی صادر کرد

اشمایکل: منچستر یونایتد با خرید پوگبا بیانیه مهمی صادر کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - پیتر اشمایکل، اسطوره منچستر یونایتد در مورد خرید پل پوگبا توسط شیاطین سرخ صحبت کرد. وی اعتقاد دارد که منچستریونایتد با خرید پوگبا یک بیانیه مهم برای رقبایش نظیر چلسی و منچستر سیتی صادر کرده است.

به گزارش وبسایت نود، یونایتد در سال 2009 پوگبا را به خدمت گرفت اما سه سال بعد او را به عنوان بازیکن آزاد به یوونتوس واگذار کرد. پوگبا پس از چهار سال موفق در تورین با 105 میلیون یورو به شیاطین سرخ ملحق شد. اشمایکل اعتقاد دارد که خرید بازیکنانی مثل پوگبا نشان می دهد که شیاطین سرخ آماده رقابت با حریفان هستند و البته قوای اقتصادی بسیار خوبی دارند. اشمایکل در مصاحبه با اومنی اسپورت گفت:

پوگبا از یونایتد جدا شد، چهار سال موفق را در یوونتوس داشت و حالا با پرداخت مبلغی هنگفت به اولدترافورد برگشته است. شاید بتوان انتقاد کرد که چطور به او اجازه داده شد تا جدا شود اما مهم این بیانیه است که او بهترین بازیکن دنیا در پست خودش است. مهم نیست که چه هزینه ای برایش پرداخت شده است بلکه این مهم است که ما توان پرداخت این مبلغ را داریم. منچستر سیتی و چلسی هم می توانند این رقم را بپردازند اما ما هم مشکلی برای پرداخت چنین ارقامی نداریم. ما می توانیم پولی که خودمان می خواهیم را بدست آوریم. نیازی نداریم تا کسی از بیرون باشگاه پول به جیب ما تزریق کند. به نظرم خرید پوگبا یک بیانیه عالی از جانب منچستریونایتد است، بیانیه ای که در سه سال اخیر در اختیار هوادارانمان قرار نگرفته بود. اسم تیم ما منچستر یونایتد است و می توانیم هر بازیکنی که بخواهیم را بخریم.

در این تابستان اریک بایی و هنریخ مخیتاریان دیگر خریدهای بزرگ منچستریونایتد بودند و زلاتان ایبراهیموویچ، فوق ستاره سوئدی هم به عنوان بازیکن آزاد به پاریسن ژرمن ملحق شد.اشمایکل از خریدهای جدید مورینیو رضایت دارد. وی اظهار داشت:

برای پرداخت این بازیکنان ارقام قابل توجهی هزینه شد چرا که با خود فکر کردیم که با این بازیکنان منچستریونایتد به جایگاه پیشین خود بر می گردد و به جلو حرکت می کند. با این چهار خرید بزرگ مورینیو موفق شد که کاری که می خواستیم را انجام بدهد. او چهار بازیکن بسیار خوب را انتخاب کرد ، بازیکنانی که به خوبی در جایگاه تیمی جا افتاده اند.

1140