پیتر اشمایکل: سولسشر یکی از بزرگ‌ترین نام‌های تاریخ منچستریونایتد است

پیتر اشمایکل: سولسشر یکی از بزرگ‌ترین نام‌های تاریخ منچستریونایتد است

پایگاه خبری فوتبالی – دروازه‌بان سابق منچستریونایتد که با این تیم به قهرمانی در لیگ قهرمانان رسیده به تمجید از اوله گونار سولسشر، سرمربی این تیم پرداخت که با خود هم‌بازی بوده است.
به گزارش فوتبالی، پیتر اشمایکل، دروازه‌بان دانمارکی سال‌های دور منچستریونایتد اعتقاد دارد سولسشر توانسته خود را به عنوان مربی منچستریونایتد اثبات کند.
اشمایکل در یک لایو اینستاگرامی گفته: به نظرم اوله تا امروز فوق‌العاده بوده است. بازخورد‌‌هایی که از مالکیت تیم به گوش همه رسیده هم این مسئله را تایید می‌کند. آن‌ها از شرایط فعلی راضی‌اند و نمی‌خواهند یک نام بزرگ را مطرح کنند.
اشمایکلی در ادامه افزود: ما هم‌اکنون یک نام بزرگ روی نیمکت داریم. اوله‌گونار سولسشر. او یکی از بزرگترین نام‌ها در تاریخ باشگاه منچستر یونایتد است. پس به شخص دیگری نیاز نیست. اوله تا امروز عالی بوده. ۱۱ بازی بدون شکست تا قبل از اینکه فوتبال تعطیل شود. او کارش را به نحو احسن انجام داده است.
پیتر اشمایکل به مدت ۸ سال از سال ۱۹۹۱ تا ۱۹۹۹ در منچستر یونایتد حضور داشت و ۲۹۲ بار پیراهن این تیم را برتن کرد. او فوتبال خود را در تیم رقیب یعنی منچستر سیتی، در سال ۲۰۰۳ به پایان رساند اما همیشه از او به عنوان اسطوره تیم منچستر یونایتد نام برده می‌شود.

1101