کسپر اشمایکل نیس فرانسه را ترک می‌کند

کسپر اشمایکل نیس فرانسه را ترک می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه نیس فرانسه در تلاش است تا کسپر اشمایکل را قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات کنار بگذارد. 

به گزارش فوتبالی ، بر اساس گزارش GFFN  باشگاه فرانسوی نیس مشتاق است تا از کسپر اشمایکل را بازیکن آزاد اعلام کند. این دروازه بان 36 ساله که فصل گذشته به تیم نیس پیوست،  دیگر جایی در ترکیب 11 نفره تیم اصلی ندارد.

تیم فرانسوی نیس به تازگی مارسین بولکا را از پاری سن ژرمن به خدمت گرفته است و گفته می شود که آنها دروازه بان لهستانی را شماره یک جدید خود می دانند. اشمایکل تا به اینجای فصل در تمامی بازی‌های تیم نیس از لیست تیم  فرانسوی کنار گذاشته شده است و واضح است که آینده او دیگر در اختیار خودش نیست. دروازه بان دانمارکی فصل گذشته 36 بازی در لیگ 1 انجام داد و در 11 بازی دروازه خود را بسته نگه داشت. اما این برای بازیکن سابق لسترسیتی کافی نبود تا جای خود را در چهار چوب دروازه تیم فرانسوی حفظ کند.

کسپر اشمایکل تابستان گذشته لسترسیتی را پس از 479 بازی برای روباه ها ترک کرد و به لیگ ۱ فرانسه ملحق شد.  دوران حضور پرافتخار او در باشگاه لستر سیتی باعث شد که او قهرمان لیگ برتر، جام حذفی و یک جام خیریه شود. اما علیرغم رزومه چشمگیر او، هنوز مشخص نیست که آیا باشگاهی وجود دارد که او را از بخواهد یا خیر. اگر باشگاهی خواستار گلر سابق تیم ملی دانمارک باشد ،زمان زیادی برای  انتقال ابن بازیکن نخواهد داشت. اوایل پنجره نقل و انتقالات تابستانی از چلسی به عنوان مشتری وی نام برده میشد، اما اکنون بعید به نظر می رسد که آبی ها بعد از خرید رابرت سانچز و جورج پتروویچ بخواهند او را هم به جمع خود اضافه کنند.

۱۰۰۹