تماس بارسلونا با یوونتوس برای پیشنهاد دادن گریزمان

تماس بارسلونا با یوونتوس برای پیشنهاد دادن گریزمان

خبرگزاری فوتبالی - شرایط گریزمان در بارسلونا در بدترین شرایط مهاجم فرانسوی از زمان آمدن نیوکمپ قرار دارد.  این بازیکن حالا با شایعات و اخباری در مورد جدا شدن از تیم کاتالان مواجه شده است.

به گزارش فوتبالی، رای گزارش داده است که بارسلونا تصمیم گرفته گریزمان را بفروشد  و این بازیکن را به یوونتوس پیشنهاد داده است. پائولو پاگانینی، خبرنگار ایتالیایی گزارش داده است که مذاکرات در حال پیشروی است و بارسلونا در نظر دارد که گریزمان را دز ازای پول و انتقال داگلاس کاستا و رابیو راهی تورین کند.

رای گزارش داده است که دو باشگاه رابطه خوبی دارند و این را می توان در معاوضه پیانیچ و ارتور مشاهده کرد. ستین سرمربی بارسلونا در اقدامی عجیب به گریزمان در بازی مقابل اتلتیکو مادرید فقط چهار دقیقه فرصت داد، موردی که با واکنش تند برادر و پدر این بازیکن همراه شد. اگر گریزمان راهی تورین شود می تواند در کنار دیبالا و رونالدو خط حمله مرگباری را تشکیل بدهد و عملا مائوریزیو ساری یک خط حمله مهارنشدنی را در اختیار خواهد داشت. فصل اول آنتوان در نیوکمپ خیلی پایین تر از سطح انتظارات بوده و به همین خاطر مهاجم فرانسوی به صورت جدی به جدایی فکر می کند و برنامه ای برای ماندن ندارد.