تیاگو سیلوا در راه لندن؛ آرسنال به دنبال تکرار زوج سیلوا - لوئیز

تیاگو سیلوا در راه لندن؛ آرسنال به دنبال تکرار زوج سیلوا - لوئیز

خبرگزاری فوتبالی – آرسنالی‌ها می‌خواهند تیاگو سیلوا را که با هیچ تیمی قرارداد ندارد به صورت رایگان جذب کنند و به عنوان زوج داوید لوئیز استفاده کنند.

به گزارش فوتبالی، تیم آرسنال در چند فصل اخیر به شدت در خط دفاعی مشکل داشته و به دنبال تقویت این منطقه از زمین بوده. چندی پیش اعلام شده قرارداد داوید لوئیز تمدید شده است و علی‌رغم مخالفت تعداد زیادی از هواداران آرسنال، این بازیکن برزیلی در جمع توپچی‌ها می‌ماند اما حالا خبر رسیده زوج این بازیکن در تیم ملی انگلیس  هم قرار است پیراهن آرسنال را بپوشد.

تیاگو سیلوای برزیلی که که در ماه سپتامبر ۳۶ ساله می‌شود، قراردادش با پاریسن ژرمن به اتمام رسیده و طبق اعلام لئوناردو بازیکنی آزاد به شمار می‌رود. به همین دلیل مدیران آرسنال قصد دارند او را بخرند و زوج موفق سیلوا – لوئیز که در پاریسن ژرمن هم پیشتر عملکرد خوبی داشتند را در خط دفاعی آرسنال قرار دهند.  رسانه Le10Sport با انتشار خبر فوق اعلام کرده میکل آرتتا در حال بررسی شرایط پیوستن سیلوا به آرسنال است.

دیگر مشتری جدی سیلوا هم طبق گفته‌های نیکولو شیرآ (خبرنگار مشهور ایتالیایی) کارلو آنچلوتی است و که سابقه همکاری با او را در لیگ فرانسه دارد. باید منتظر ماند و دید تصمیم نهایی سیلوا چه خواهد شد و به کدام تیم خواهد پیوست.

1101