رویکرد نقل و انتقالاتی آرسنال از زبان آرتتا

رویکرد نقل و انتقالاتی آرسنال از زبان آرتتا

پایگاه خبری فوتبالی – پس از پیشرفت هایی که در مسیر جذب دکلان رایس به وجود آمده میکل آرتتا سرمربی آرسنال رویکرد باشگاه آرسنال در راه جذب گزینه های مد نظرش بیان کرد. 

به گزارش فوتبالی، میکل آرتتا توضیحاتی درباره نحوه جذب اهداف نقل و انتقالاتی شان داد. آرتتا معتقد است که آرسنال مشکلی برای متقاعد کردن ستارگانی که به دنبال جذبشان است ندارد، یکی از این ستارگان مد نظر دکلان رایس است که یکی از گزینه های محتمل برای اضافه شدن به توپچی ها در تابستان است. سرمربی آرسنال با توجه به نائب قهرمانی توپچی ها در این فصل رقابت های لیگ جزیره آماده می‌ شود تا دوباره با دست به جیب شدن مالکان ترکیب تیم خود را تقویت کند، زیرا باشگاه به جهت راه یافتن دوباره به لیگ قهرمانان اروپا پس از 6 سال در موقعیت مالی خوبی قرار دارد.

به نظر می‌رسد رایس اولویت اصلی آرسنال در پنجره نقل و انتقالاتی پیش رو است هرچند که وستهم قیمتی 100 میلیون پوندی بر روی ستاره خود گذاشته است. به نقل از Mirror این هافبک انگلیسی از بین دو رقیب قدیمی آرسنال را ترجیح می‌دهد. 

آرتتا در مواجهه با سوال خبرنگاران راجع به رویکرد نقل و انتقالاتی آرسنال گفت:" معرفی کردن خودمان، نحوه انجام کارهایمان، این‌که چه چیزی از آن‌ها می‌خواهیم، اینکه فکر می‌کنیم چگونه در فرهنگ باشگاه ما جای خواهند گرفت و بعد هم تلاش در راستای انجام کار درست به عنوان یک باشگاه، این رویکرد ما است. خرید بازیکن مناسب با مبلغ مناسب با معیارهای ما هم‌خوانی دارد و در نهایت بازیکنان و کارکنان قرار است سرعت این باشگاه را به سمت داشتن فصلی خوب افزایش دهند. ما باید درانجام کارهایمان دقت داشته باشیم و آن‌ها را با موفقیت انجام دهیم. باید در هر کاری که انجام می‌دهیم به دنبال کمال باشیم تا تاثیر بزرگی بر روی باشگاه بگذاریم."

2102