مدیر برنامه تیاگو سیلوا: یک تیم ایتالیایی جز میلان او را می‌خواست

مدیر برنامه تیاگو سیلوا: یک تیم ایتالیایی جز میلان او را می‌خواست

خبرگزاری فوتبالی – پائولو تونیتو، مدیر برنامه تیاگو سیلوا اعلام کرده برخلاف اینکه اعلام شده مذاکرات این بازیکن و فیورنتینا به مراحل نهایی رسیده اما او حتی اسم مدیر ورزشی فیورنتینا را هم نمی‌داند و یک تیم ایتالیایی دیگر جز میلان او را می‌خواسته.

به گزارش فوتبالی، تیاگو سیلوا، مدافع سابق تیم پاریسن ژرمن که قراردادش با این تیم به پایان رسید و می‌توانست به صورت رایگان به هر تیمی بپیوندد، چلسی را انتخاب کرد تا فصل بعد شاگرد فرانک لمپارد شود. در زمان انتقال سیلوا اما تیم‌های زیادی خواهان او بودند و حالا هم در برخی رسانه‌ها اعلام شده فیورنتینا در آستانه توافق با او بوده اما سیلوا تصمیم گرفته به چلسی بپیوندد که مدیر برنامه‌های این بازیکن برزیلی این مسئله را تکذیب می‌کند.

تونیتو به توتو مرکاتو وب گفته: فیورنتینا یک‌بار با ما تماس گرفت اما این مسئله‌ برای ماه‌ها پیش است. در این تماس هم درباره شرایط و رقم قراردادی صحبت نکردیم. می‌توانم به شما بگویم که حتی اسم مدیر ورزشی فیورنتینا را که همان یک بار با من تماس گرفت را از یاد برده‌ام و نمی‌توانم به یاد بیاورم.

مدیر برنامه‌های سیلوا در ادامه افزود: یک تیم دیگر ایتالیایی دیگر هم تیاگو سیلوا را می‌خواست که نام آن تیم میلان نبود. می‌توانم این مسئله را هم به شما اعلام کنم.

1101