تیم‌های لیگ برتری به دنبال تیاگو سیلوا؛ مورینیو را انتخاب می‌کند یا آنچلوتی؟

تیم‌های لیگ برتری به دنبال تیاگو سیلوا؛ مورینیو را انتخاب می‌کند یا آنچلوتی؟

خبرگزاری فوتبالی – ممکن است تیاگو سیلوا به لیگ انگلیس بپیوندد.
به گزارش فوتبالی، روز گذشته مصاحبه‌ای از لئوناردو، مدیر تیم فوتبال پاریسن ژرمن منتشر شد که در آن اعلام شده بود تیاگو سیلوا و ادینسون کاوانی قطعا در فصل نقل و انتقالات پیش رو از این تیم فرانسوی جدا می‌شوند. این مسئله باعث شد تا گمانه‌زنی بر سر مقصد آينده این دو بازیکن مطرح شود. حالا خبر رسیده چند باشگاه انگلیسی خواهان سیلوا هستند.
نشریه سان نوشته مورنیوی می‌خاهد در صورت جدایی فرتونگن، سیلوا را به تاتنهام ببرد اما نیکولو شیرا، خبرنگار مشهور حوزه نقل و انتقالات گزارش داده، اورتون خواهان این مدافع برزیلی است و امکان دارد تیاگو سیلوا را در آینده‌ای نزدیک باز هم در کنار آنچلوتی ببینیم. این دو در پاریسن ژرمن با هم سابقه همکاری داشته‌اند. در همین زمینه اما کاربران فضای مجازی از این مسئله استقبال کردند. یک کاربر هوادار اورتون نوشته انتقال سیلوا می‌تواند یک انتقال کوتاه مدت عالی باشد زیرا او شخصیت برنده‌ها را دارد و یک رهبر است. کاربر دیگری هم نوشته اگر سیلوا به اورتون برود اولین پیراهن اورتونم را می‌خرم!
پیشتر شایعاتی درباره حضور سیلوا در برزیل و تیم فلومیننزه شنیده می‌شد. سیلوا در این رابطه گفته: بابت تمام چیزهایی که از فلومیننزه به ارث بردم از آن‌ها ممنونم اما هنوز می خواهم در اروپا باشم.

1101