برادر راموس: خداحافظی از فوتبال در سانتیاگو برنابئوی جدید برای سرخیو عالی است

برادر راموس: خداحافظی از فوتبال در سانتیاگو برنابئوی جدید برای سرخیو عالی است

خبرگزاری فوتبالی – برادر راموس اعلام کرده بهترین خداحافظی برای راموس، می‌تواند بازی کردن در سانتیاگو برنابئوی جدید باشد.
به گزارش فوتبالی، رنه راموس، برادر و ایجینت سرخیو راموس بازیکن محبوب رئال مادرید باور دارد برادرش بسیار خوشحال خواهد شد اگر خداحافظی‌اش از فوتبال، در ورزشگاه پیشرفته و باز سازی شده سانتیاگو برنابئو رخ دهد.
قرارداد سرخیو راموس تابستان سال آینده به اتمام می‌رسد و تا امروز هیچ توافقی بین راموس و باشگاه مادریدی رخ نداده است. این مسئله باعث شده تا شایعات زیادی درباره جدایی راموس شکل بگیرد هرچند که به احتمال زیاد این بازیکن در رئال باقی خواهند ماند
رنه راموس، برادر سرخیو که مدیر برنامه‌های او هم هست در گفت و گو با اوندا سرو درباره آینده سرخیو راموس گفته: یک آدامس جویده شده به هر اندازه‌ای که بخواهیم کش می‌آید. (منظور او، طول کشیدن مذاکرات راموس است). بازی کردن در ورزشگاه سانتیاگو برنابئوی جدید می‌تواند یک بازنشستگی خوب برای او باشد. از لحاظ فیزیکی او در شرایط خوبی به سر می‌برد و حتی می‌تواند مستقیما از دیوار بالا برود (قهرمان لالیگا شود).
راموس ۳۴ ساله فوتبال خود را از تیم دوم سویا آغاز کرد و پس از دو سال، در سال ۲۰۰۵ پیراهن رئال را پوشید و آن را تا ۱۵ سال بعد یعنی امسال از تن در نیاورده است. او نزدیک به ۴۵۰ بازی برای رئالی‌ها و ۱۷۰ بازی‌ هم برای تیم ملی اسپانیا انجام داده و یکی از اسطوره‌های فوتبال در سرزمین ماتادورها به شمار می‌رود.

1101