عکس؛ ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، کاملا پوشیده از برف

عکس؛ ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، کاملا پوشیده از برف

پایگاه خبری فوتبالی - در این روز ها، ورزشگاه سانتیاگو برنابئو که در دست تعمیر و بازسازی است کاملا پوشیده از برف شده است چرا که در روز های گذشته در شهر مادرید، پایتخت اسپانیا برفی سنگین و بارید و کل شهر را درگیر خود کرد و استادیوم سانتیاگو برنابئو هم از این قاعده مستثنی نماند.

به گزارش فوتبالی، در روز های اول سال 2021 میلادی، در پایتخت اسپانیا با برفی سنگین مواجه شد به طوری که این برف در مسائل مختلفی تاثیر گذار بوده است. تصاویر جالبی از ورزشگاه رئال مادرید، یعنی سانتیاگو برنابئو، که این روز ها در حال تعمیر و بازسازی است، به ثبت رسیده است.

چند روز پیش در شهر مادرید، پایتخت اسپانیا، برف سنگینی باریده بود و این برف باعث مختل شدن برخی از اتفاقات و زندگی عادی شهروندان شد که از یکی از این مشکلات می‌توان به گیر افتادن هواپیمای بازیکنان رئال مادرید در فرودگاه شهر مادرید نام برد .رئال مادرید ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را به دست تعمیر و بازسازی سپرده است، در این واقع این یکی از پروژه های فلورنتینو پرز بود که آن را در مرحله‌ی اجرا قرار داده است و باید دید که پس از بازسازی به چه شکلی در خواهد آمد. مادریدی ها در این مدت بازی های خانگی خود را در ورزشگاه آلفردو دی استفانو برگزار می‌کنند.

1470