کوتینیو قفل انتقال لوتارو مارتینز به بارسلونا را باز می کند

کوتینیو قفل انتقال لوتارو مارتینز به بارسلونا را باز می کند

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در تابستان آینده برای جذب لوتارو مارتینز مهاجم آرژانتینی اینتر تلاش خواهد کرد. 

به گزارش فوتبالی، بارسلونا سخت در تلاش است تا راهی برای تامین هزینه های خرید لوتارو پیدا کند. اینتر مشکلی برای فروش وی ندارد اما 111 میلیون یورو نقد می خواهند. با این وجود حاضرند تا در صورت ورود چند بازیکن به این انتقال، مبلغ را م کنند.

حالا مطبوعات ایتالیا گزارش داده اند که اینتر حاضر است که با مبلغی بین 80 تا 90 میلیون یورو به علاوه جونیور فیرپو برای فروش لوتارو رضایت بدهد. بارسلونا اما در نظر دارد که 50 میلیون یورو به علاوه دو بازیکن پیشنهاد بدهد که از سمدو، رافینیا و راکیتیچ اسم برده شده است.

در چنین شرایطی شاید فیلیپه کوتینیو بتواند قفل انتقال را باز کند. گاتزتا دلوا اسپورت گزارش داده است که بازیکن 27 ساله برزیلی که سابقه حضور در اینتر را دارد شاید دوباره به سن سیرو برگردد. او از واسکودوگاما به اینتر پیوست که در سال 2013 و پس از 47 بازی در این تیم راهی لیگ انگلیس شد.کوتینیو این فصل قرضی به بایرن مونیخ رفت اما باواریایی ها تمایلی به حفظ وی ندارند. از سویی شانس ماندن کوتینیو در بارسا نیز کم است و شاید این بازیکن راهی لیگ ایتالیا شود تا برای اینتر بازی کند.

البته مشکل این جاست که بارسلونا می خواهد بخش قابل توجهی از 145 میلیون یورویی که برای خرید کوتینیو از لیورپول در سال 2018 پرداخت کرده است را جبران کند. بارسا قیمت این بازیکن برزیلی را 100 میلیون یورو تعیین کرده است. آرسنال، چلسی و لستر دیگر مشتریان وی هستند.