جزئیات پیشنهاد بارسلونا به لوتارو مارتینز؛ 49 میلیون یورو برای 7 سال

جزئیات پیشنهاد بارسلونا به لوتارو مارتینز؛ 49 میلیون یورو برای 7 سال

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه ایتالیایی توتواسپورت از جزئیات پیشنهاد بارسلونا برای خرید لوتارو مارتینز مهاجم آرژانتینی اینتر خبر داده است.

به گزارش فوتبالی، این سایت ایتالیایی گزارش داده است که پیشنهاد بارسلونا برای قرارداد لوتارو مارتینز پیشنهاد قرارداد پنج ساله بوده است که این قرارداد قابلیت تمدید دو ساله به صورت توافقی را دارد. در حقیقت بارسلونا تا سال 2027 می خواهد این مهاجم را به خدمت بگیرد. پیشنهاد بارسلونا به لوتارو نیز سالی 7 میلیون یوروست یعنی سالی سه میلیون یورو بیش از مبلغی که این بازیکن در اینتر دستمزد می گیرد.

اینتر کم کم دارد با جدایی لوتارو در تابستان بعدی کنار می آید. آلبرتو یاکه، وکیل این بازیکن آرژانتینی گفته است که با باشگاه های مختلف در تماس است. نمایندگان بارسلونا بازیهای پرشماری از لوتارو را در این فصل زیر نظر گرفته اند.

رقم فسخ قرارداد لوتارو با یانتر 111 میلیون یوروست که به نظر می رسد بارسا در نظر دارد که با اضافه کردن گزینه هایی نظیر راکیتیچ، ویدال، دمبله، کوتینیو و نلسون سمدو به انتقال از قیمت وی کم کند و تخفیف بگیرد. لوتارو قرار است که رقیبی جدی برای لوییز سوارز در ترکیب بارسا در فصل آینده باشد. بارسلونا حساب ویژه ای روی این مهاجم باز کرده و مسی از خرید هموطنش استقبال کرده است.