لوتارو مارتینز: اکنون در اینتر هستم نه بارسلونا و خوشحالم

لوتارو مارتینز: اکنون در اینتر هستم نه بارسلونا و خوشحالم

خبرگزاری فوتبالی - اینتر در هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف شاختار خواهد رفت. لوتارو مارتینز، ستاره آرژانتینی اینتر، درباره این دیدار صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، لوتارو مارتینز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی اینتر با شاختار گفت:" من هر روز برای پیشرفت کار می کنم. امروز من بازیکن اینتر هستم و می خواهم بهترین کارهای ممکن را برای تیم انجام دهم.  خوشحالم ، ما هر روز کار می کنیم ، می خواهیم پیروز شویم و اینتر را تا آنجا که ممکن است بالاتر ببریم. نمی دانم فردا چه اتفاقی می افتد ، امروز می توانم بگویم که در اینتر هستم و خوشحالم."

حرف و حدیث هایی پیرامون مذاکره لوتارو مارتینز با بارسلونا و احتمال پیوستن این بازیکن به جمع آبی و اناری ها در تابستان گذشته وجود داشت، اما او در جمع نراتزوری ها ماند. لوتارو در این باره گفت:"من از هواداران به خاطر همه محبتشان تشکر می کنم ، همین امر برای همه افرادی که در این باشگاه کار می کنند و همیشه به من نزدیک بوده‌اند نیز وجود دارد."

لوتارو مارتینز پیرامون عصبانیتش پس از تعویض مقابل جنوا گفت:"من از خودم عصبانی بودم زیرا بازی‌ای را که می خواستم انجام ندادم اما امروز خوشحالم و برای فردا آماده هستم."

1470