آموروسو: لوتارو مارتینز به بارسلونا خواهد رفت

آموروسو: لوتارو مارتینز به بارسلونا خواهد رفت

پایگاه خبری فوتبالی - لوتارو مارتینز مهاجم آرژانتینی اینتر مورد توجه بارسلونا قرار دارد و کاتالان ها همه تلاش خود را انجام می دهند تا جذب وی را نهایی کنند.

به گزارش فوتبالی، آموروسو بازیکن اسبق فوتبال ایتالیا در مصاحبه با گاتزتا دلوا اسپورت بیان کرد:" لوتارو مارتینز تصمیم گرفته است که به بارسلونا برود و در کنار مسی بازی کند. کونته تیم فوق العاده ای را در اینتر ساخته است اما لوتارو می خواهد به تیمی ملحق شود که شانس زیادی برای کسب جامها دارد و می تواند در کنار بهترین بازیکن دنیا بازی کند. به نظرم او تصمیمش را گرفته است و زمانی که یک بازیکن بخواهد جدا شود، در نهایت جدا می شود."

آموروسو در مورد شرایط فعلی لوتارو هم صحبت کرد:" ترک نراتزوری ها هم انتخاب بسیار دردناکی برای لوتارو است چرا که دوران خوبی در این تیم داشته و کارهای فوق العاده ای انجام داده است. مطمئنم که اینتر به خوبی جایش را پر خواهد کرد و یک بازیکن بزرگ به خدمت خواهد گرفت."

بارسلونا در نظر دارد که لوتارو را در شرایطی به خدمت بگیرد که مهاجم آرژانتینی به تدریج جای لوییز سوارز اروگوئه ای را در ترکیب خواهد گرفت و البته خرید وی به معنی دور شدن کاتالان ها از جذب نیمار خواهد بود.