حمله نامزد لوتارو مارتینز به یک هوادار: سبکمغز!

حمله نامزد لوتارو مارتینز به یک هوادار: سبکمغز!

خبرگزاری فوتبالی - لوتارو مارتینز مهاجم آرژانتینی اینتر یکی از اهداف اصلی بارسلونا در نقل و انتقالات تابستانی است و اگر این مهاجم راهی بارسا شود به نظر می رسد که نامزدش آگوستینا گاندولفو که در کنارش در ایتالیا زندگی می کند، او را همراهی خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، گاندولفو در ماه های اخیر شهرت خود را در شبکه های اجتماعی افزایش داده است. او عادت های روزمره خود و تغذیه اش را با هواداران به اشتراک می گذارد و حتی برای برخی از برندها و شرکت های مختلف تبلیغ می کند. برخی از هواداران فوتبال از فعالیت های نامزد لوتارو ناراحت هستند و در اینستاگرام از وی انتقاد کرده اند. بعد از ان که گاندولفو پست اخیرش را در اینستاگرام منتشر کرد، یک نفر برایش پیام گذاشت:" ایا پولی که نامزدت دریافت می کند برایتان کافی نیست؟" تا به تبلیغات نامزد لوتارو برای شرکت های مختلف انتقاد کند. 

اما به نظر می رسد که آگوستینا که بیش از 600 هزار هوادار در اینستاگرام دارد آستانه صبر بالایی ندارد و به همین خاطر به شکل توهین آمیزی پاسخ این هوادار را داد و نوشت:" اگر خوشت نمی آید، نگاه نکن. سبکمغز، بعضی ها کار می کنند. تو هم می توانی  این را امتحان کنی و کار کنی!"