کیه‌لینی درباره شکست مقابل رئال مادرید: درگیری پیش نیامد، خسته بودیم!

کیه‌لینی درباره شکست مقابل رئال مادرید: درگیری پیش نیامد، خسته بودیم!

خبرگزاری فوتبالی – جورجو کیه‌لینی درباره دومین فینالی که در یک دهه اخیر یوونتوس در آن شکست خورده به صحبت پرداخت.
به گزارش فوتبالی، دو تیم رئال مادرید و یوونتوس در سال ۲۰۱۷ فینال لیگ قهرمانان را برگزار کردند. یوونتوس پس از دو سال باز هم به فینال رسیده بود و می‌خواست پس از سال‌ها قهرمان شود و رئال هم می‌خواست از عنوان قهرمانی اش دفاع کند. دیدار فینال نتیجه ۱-۱ در نیمه اول به پایان رسید اما در نیمه دوم شاگردان زیدان طوفان به پا کردند و با زدن ۳ گل دیگر قهرمان شدند.
جورجو کیه‌لینی، مدافع تیم یوونتوس درباره آن بازی در کتاب خود نوشته: صحبت‌های زیادی درباره فینال کاردیف شنیده‌ام. درباره همان بازی که مقابل رئال مادرید شکست خوردیم. واقعیت این است که اتفاق عحیبی نیفتاد. ما تنها خسته بودیم و بین دو نیمه اتفاق خاصی نیفتاد. هیچ درگیری وجود نداشت.
کیه‌لینی در ادامه گفته: ما شکست خوردیم زیرا از لحاظ بدنی خسته بودیم. پس از پایان نیمه اول مانژوکیچ حتی نمی‌توانست راه برود و پیانیچ هم مانند او بود. این دو بازیکن مشکلاتی در زانویشان هم داشتند. بازی ۱-۱ بود اما پایانی دراماتیک برای ما رقم خورد.
یوونتوس ۲ سال قبل از فینال ۲۰۱۷ هم در فینال سال ۲۰۱۵ مقابل بارسلونا و در ورزشگاه المپیک برلین با نتیجه ۳-۱ شکست خورده و قهرمانی را از دست داده بود.

1101