بازیکن یوونتوس: امیدوارم الگوی تمام تیم‌ها باشیم

بازیکن یوونتوس: امیدوارم الگوی تمام تیم‌ها باشیم

پایگاه خبری فوتبالی – کوادرادو گفته امیدوار است تصمیم بازیکنان یووه درباره کاهش دستمزدها الگوی سایر تیم‌ها قرار گیرد.
به گزارش فوتبالی، چندی پیش اعلام شد کیه‌لینی مامور صحبت با بازیکنان برای قانع‌ کردن آن‌ها بابت کاهش دستمزد شده و در نهایت تمام بازیکنان هم با صحبت‌های او موافقت کردند. در همین راستا خوان کوادرادو در گفت و گو با اسکای گفته: کاپیتان کیه‌لینی با باشگاه صححبت کرده بود و به ما گفت در یک گروه واتساپ به بحث بپردازیم.
کوادرادو در ادامه گفت: درباره همه‌چیز بحث کردیم.  برای همه سخت بود اما همه تعامل داشتیم و امیدواریم برای بقیه الگو باشیم.
بازیکنان یوونتوس خاضر شدند دستمزد خود را تقلیل بدهند اما روز گذشته دامیانو تومازی، رئیس اتحادیه بازیگنان سری‌آ در یک مصاحبه به شدت از کاهش دستمزدها انتقاد کرد و گفت بازیکنان نباید نقش اول اتفاق رخ داده باشند.
کوادرادوی کلمبیایی که خودش در مدت قرنطینه در تورین مانده درباره سفر برخی بازیکنان تیم یووه به اسکای گفته: بابت تصمیمی که گرفتم خوشحالم و حالا باید تمام روز را با خانواده‌ام بگذرانم. چیزی که مدت‌ها بود اتفاق نیفتاده. با بچه‌هایم نقاشی و رنگ آمیزی می‌کنیم.
کوادرادوی ۳۱ سال از سال ۲۰۱۵ و به طور قرضی به یوونتوس پیوسته است و سابقه پوشیدن ۹۰ بار پیراهن تیم ملی کلمبیا را در کارنامه خود دارد.
1101