شوخی جالب پوگبا با کفش‌های بازیکن کلمبیایی یوونتوس

شوخی جالب پوگبا با کفش‌های بازیکن کلمبیایی یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی - پل پوگبا هافبک فرانسوی یوونتوس شوخی جالبی با خوان کوادرادو ستاره کلمبیایی یوونتوس داشت و کفش های این بازیکن را مورد تمسخر قرار داد.

به گزارش فوتبالی، پوگبا همیشه به خوش تیپ بودن خودش افتخار می کرده است بیش از 750 تیپ مختلف را در سالهای اخیر مورد استفاده قرار داده است اما بازیکن فرانسوی به نظر می رسد که از کفش هایی که کوادرادو برای حضور در رختکن یووه استفاده کرد، اصلا خوشش نیامده است.

پوگبا پیامی در بخش استوری اینستاگرام خود منتشر کرده است. در ابتدای تصویر، پوگبا به دوربین زل زده است و بعد از ان دوربین را به سمت کوادرادو می چرخاند و با کفش های انتخاب شده توسط بازیکن کلمبیایی شوخی می کند. در حقیقت هر چند که کوادرادو کفش های گرانقیمتی را انتخاب کرده اما به نظر می رسد که پوگبا از مدل آن خوشش نمی آید. پوگبا خطاب به کوادرادو می گوید:" این دیگر چیست؟" در حالی که ستاره کلمبیایی چاره ای جز لبخند زدن به سوی  دوربین ندارد.

پوگبا امید زیادی دارد تا در بازگشت از مصدومیتش بتواند نمایش خوبی در بازی یکشنبه آینده میان یوونتوس و مونزا داشته باشد. دوشان ولاهوویچ دیگر بازیکن مصدوم یووه است که کاملا ریکاوری کرده و می تواند در این بازی حضور پیدا کند.

4125