کیه‌لینی پس از تمدید قراردادش با یوونتوس: در لحظه زندگی کن

کیه‌لینی پس از تمدید قراردادش با یوونتوس: در لحظه زندگی کن

پایگاه خبری فوتبالی - جورجیو کیه‌لینی مدافع باسابقه تیم ملی ایتالیا و باشگاه یوونتوس، قراردادش را تا سال 2023 تمدید کرد. 

به گزارش فوتبالی، کاپیتان بیانکونری سرانجام قرارداد جدیدش را امضا کرد. او از روز سی‌ام ماه ژوئن بازیکن آزاد محسوب می‌شد، اما هیچ وقت شکی در بازگشت کیه‌لینی به بانوی پیر نبود. تا پایان قرارداد جدید او، کیه‌لینی نوزده سال سابقه بازی در لباس سیاه و سفید یوونتوس را خواهد داشت. او در این باره به یوونتوس تی وی گفت: "بهتر است که راجع به آن فکر نکنیم. زیرا باعث می‌شود که احساس کنم پیر هستم. من خوشنودم. شاید حتی این چیزها کارهای تشریفاتی به نظر برسد، اما لحظات مهمی در زندگی وجود دارد. زمانی که جوان بودم به این باشگاه پیوستم و حالا عضوی از خانواده هستم. یک آدم بالغ که از هر لحظه‌اش در سال‌های گذشته، لذت برده است."

به نقل از فوتبال ایتالیا، از آن جا که قرارداد او در ماه پیش به پایان رسید، او در هنگام بالا بردن جام قهرمانی یورو 2020 به عنوان کاپیتان آتزوری، در اصل بازیکن بدون تیم محسوب می‌شد.

"باید بگویم که امضا کردن قرارداد یک کار تشریفاتی بود، زیرا از زمانی که دانستم که بدنم می‌تواند به بازی کردن ادامه دهد، قراردادم را تمدید کردم. رابطه بسیار عمیقی بین من و یوونتوس وجود دارد."

4416