کاپیتان یوونتوس: در این سن نمی‌توانم برای بلند مدت برنامه‌ریزی کنم

کاپیتان یوونتوس: در این سن نمی‌توانم برای بلند مدت برنامه‌ریزی کنم

خبرگزاری فوتبالی - جورجو کیه‌لینی، مدافع کهنه کار یوونتوس، امیدوار است که بتواند در یورو 2021 برای تیم ملی ایتالیا مثمر ثمر واقع شود و بتواند همراه با این تیم قهرمان جام ملت های اروپا شود. رقابت های یورو قرار بود که در تابستان 2020 برگزار شود اما با توجه به شرایطی که ویروس کرونا به وجود آورد، برگزاری این رقابت‌ها به تابستان 2021 موکول شد.

به گزارش فوتبالی، کیه لینی که کاپیتان تیم ملی ایتالیاست، در فصل 2019/20 نتوانست آنطور که باید و شاید برای یوونتوس مفید واقع شود چرا که با مصدومیت های مختلفی مواجه شد و بازی های زیادی را از دست داد. کیلینی در حال حاضر 36 ساله است و بازنشستگی او زیاد دور به نظر نمی‌رسد. او گفت:" نمی‌دانم ، می تواند خیلی خوب باشد. من آن را رد نمی کنم. سخت است که به آینده نگاه کنم. حقیقت را به شما خواهم گفت ، اگر من به مسابقات جام ملت های اروپا رسیدم ، بدان معناست که به سطح واقعی خودم بازگشته‌ام. خوشحال می‌شوم که سال آینده بتوانم در آن رقابت ها قهرمان شوم. نمی‌خواهم در مورد آنچه بعد از آن پیش خواهد آمد فکر کنم."

کاپیتان یوونتوس در ادامه افزود:" در سال گذشته من زیاد بازی نکردم. امیدوارم بتوانم تا حد امکان بازی کنم و می خواهم از کاری که در ماه های آینده انجام خواهم داد لذت ببرم. در این سن ، نمی توانم برنامه ریزی طولانی مدتی داشته باشم."

1470