رئیس آمیان: از سرگیری لوشامپیونه شرم‌آور نیست

رئیس آمیان: از سرگیری لوشامپیونه شرم‌آور نیست

خبرگزاری فوتبالی- رئیس باشگاه آمیان فرانسه احتمال از سرگیری لیگ دسته اول فوتبال این کشور مثل بوندس‌لیگای آلمان را مطرح کرد.

به گزارش فوتبالی به نقل از تسنیم، روزنامه Le Parisien فرانسه نوشت:  برنارد یوآنین، رئیس باشگاه آمیان و عضو هیئت مدیره سازمان لیگ دسته اول فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) پیشنهاد از سرگیری این رقابت‌ها را ارائه کرد. لوشامپیونه با حکم فدراسیون فوتبال فرانسه نیمه‌کاره پایان یافت و آمیا نیز به دسته پایین‌تر سقوط کرد.

برنارد یوآنین که پیش از این از پیگیری حقوقی سقوط آمیان و شکایت از فدراسیون فوتبال فرانسه خبر داده بود، گفت: رهبران فوتبال فرانسه باید درباره تصمیم خود در 30 آوریل تجدیدنظر کنند. در آلمان همه چیز به خوبی بهبود یافت. زمانی که بازی‌های بوندس‌لیگا را نگاه می‌کنم، افسوس می‌خورم. تصمیم فدراسیون فوتبال فرانسه برای اعلام پایان لوشامپیونه شتاب‌زده بود.

رئیس باشگاه آمیان در ادامه اظهار داشت: هنوز هم به دنبال لغو تصمیم اداری ناعادلانه، متناقص و بی‌اساس فدراسیون فوتبال فرانسه مبنی بر سقوط آمیا به دسته پایین‌تر هستم. فرانسه می‌تواند تصمیم خود را تغییر دهد و رقابت‌های لوشامپیونه از سر گرفته شوند. از سرگیری لوشامپیونه شرم‌آور نیست.

براساس این گزارش، سامان قدوس بازیکن تیم آمیای فرانسه است.

9697