ضرری که تیم ملی به قدوس زد؛ تبعید به نیمکت برنتفورد!

ضرری که تیم ملی به قدوس زد؛ تبعید به نیمکت برنتفورد!

پایگاه خبری فوتبالی – هافبک ایرانی برنتفورد برای پنجمین بازی متوالی در ترکیب اصلی تیمش قرار نگرفت.

به گزارش فوتبالی، تیم برنتفورد که سامان قدوس ملی‌پوش ایرانی را در اختیار دارد از دقایقی پیش در هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس مقابل تیم چلسی قرار گرفته است. اما سامان مثل چند بازی اخیر در ترکیب اصلی تیمش قرار ندارد و روی نیمکت نشسته است.

این پنجمین بازیِ متوالی برنتفورد است که سامان در آن نیمکت‌نشین شده است. این روند از بازی با وولورهمپتون شروع شد و در مسابقه مقابل تیم‌های لیورپول، منچستر سیتی و وستهام شروع شد و در بازی امروز مقابل چلسی هم ادامه پیدا کرد.

اگر دقیق‌تر می‌خواهید بدانید نیمکت‌نشینی قدوس از چه زمانی شروع شده است باید به بازی‌های جام ملت‌های آسیا 2023 قطر برگردید. قدوس که قبل از شروع جام ملت‌ها در 7 مسابقه متوالی برنتفورد در ترکیب اصلی قرار گرفته بود بعد از بازی برنتفورد و کریستال پالاس به قطر رفت تا در جام ملت‌های آسیا حضور داشته باشد.

در مدتی که قدوس با تیم ملی در جام ملت‌ها بود برنتفورد 3 بازی در لیگ برتر انجام داد که طبیعتا قدوس در آن مسابقات غایب بود. پس از شکست تیم ملی ایران مقابل قطر در نیمه نهایی جام ملت‌‌ها قدوس بلافاصله به انگلیس برگشت اما به دلیل نزدیک بودن زمانِ بازی برنتفورد با وولورهمپتون، مربی برنتفورد او را روی نیمکت گذاشت.

در کمال تعجب نیمکت نشینی قدوس در دو بازی بعدی برنتفورد هم روی نیمکت نشست. در مقابل لیورپول در 5 دقیقه پایانی به زمین رفت و در بازی با منچسترسیتی فقط یک دقیقه فرصت بازی پیدا کرد.

قدوس در بازی قبلی برنتفورد مقابل وستهم روی نیمکت نشست و اجازه حضور در زمین را پیدا نکرد. امروز هم در مقابل چلسی در ترکیب اصلی نیست. روشن است که حضور قدوس در جام ملت‌ها باعث شده سامان جایگاهش را در ترکیب اصلی تیم از دست بدهد.

1359