بارسلونا جدیدترین مشتری هافبک آینده دار لورکوزن

بارسلونا جدیدترین مشتری هافبک آینده دار لورکوزن

پایگاه خبری فوتبالی -  همه از تمایل بایرن مونیخ به خرید کای هاورتز هافبک آلمانی خبر دارند اما قهرمان آلمان تنها تیمی نیست که نگاه خود را به یکی از ارزشمندترین جواهرات فوتبال آلمان جلب کرده است.

به گزارش فوتبالی، سایت ورزشی اسپورت 1 گزارش داده است که بارسلونا تلاش خود را برای جذب این ملی پوش آلمانی انجام خواهد داد. آنها باید مذاکراتی جدی با لورکوزن داشته باشند که تا سال 2022 با هاورتز قرارداد دارد.

بارسلونا در نظر دارد که برای کاهش درخواست 100 میلیونی لورکوزن برای فروش هاورتز برخی از بازیکنان مختلف را وارد این انتقال کند. امرسون و کارلس آلنیا که هر دو در این فصل از بارسلونا به صورت قرضی به بتیس رفته اند، می توانند در جمع گزینه ها باشند. مارک کوکورلا دیگر بازیکن کاتالان ها که قزضی در این فصل راهی ختافه شده هم می تواند یکی دیگر از نام ها باشد.

هاورتز 20 ساله می داند که پیشنهادهایی در اروپا برای انتقال او وجود دارد و از سویی بایرن با جذب احتمالی سانه از خرید وی عقب نشینی خواهد کرد و بدین ترتیب این بازین هم گزینه حضور در نیوکمپ را با دقت بیشتری زیر نظر قرار خواهد داد. بارسلونا به دنبال تقویت تیمش در فاز هجومی و میانه زمین است که هاورتز می تواند یکی از گزینه ها باشد.