مدافع 19 ساله بارسلونا در راه بایر لورکوزن

مدافع 19 ساله بارسلونا در راه بایر لورکوزن

پایگاه خبری فوتبالی - ژان کلر تودیبو مدافع  فرانسوی نتوانسته در بارسلونا عملکرد جالبی در این فصل داشته باشد و کاتالان ها به دنبال فروش هاو هستند.

به گزارش فوتبالی، تودیبو به عنوان یکی از آینده دارترین مدافعان میانی اروپا از تولوز به بارسلونا پیوست. کاتالان ها برای خرید وی فقط یک میلیون یورو پرداختند و توانستند که او را از یوونتوس بربایند.

تودیبو اما تا کنون انتظارات را برآورده نکرده و اسپورت کاتالونیا در روز پنجشنبه گزارش داده است که بایر لورکوزن مذاکراتی جدی برای خرید این مدافع با مبلغ ده میلیون یورو داشته است. از سویی مسئولان بارسلونا اعتقاد دارند که روند آرائوخو مدافع میانی آکادمی این تیم کاملا صعودی بوده و او می تواند جانشین تودیبو شود. 

در حال حاضر لنگله، اومتیتی و پیکه مدافعان میانی اصلی بارسلونا هستند که با توجه به بالا رفتن سن مدافع اسپانیایی طبیعی است که بارسا به دنبال نوسازی خط دفاعی خود باشد اما تودیبو در حال حاضر بیشتر به خاطر حواشی و جنجال های خارج از زمین مورد توجه قرار گرفته است تا عملکردش درون زمین.

تودیبو  19 ساله سابقه حضور در پنج بازی در تیم جوانان فرانسه را در کارنامه اش داشته اما هرگز به تیم بزرگسالان دعوت نشده است و دشان تا کنون او را در لیستش قرار نداده است.