سیدعباسی: مسوولان تکلیف لیگ برتر را مشخص کنند

سیدعباسی: مسوولان تکلیف لیگ برتر را مشخص کنند

پایگاه خبری فوتبالی- مربی تیم فوتبال شهرخودرو مشهد از بلاتکلیفی تیم‌های فوتبال ایران گلایه کرد و گفت: مسوولان هر چه سریعتر تکلیف تعطیلی و یا ادامه برگزاری لیگ برتر را مشخص کنند.

به گزارش فوتبالی به نقل از ایرنا«سیدداود سیدعباسی» روز یکشنبه در گفت و گویی در خصوص سرنوشت نامشخص این فصل از لیگ برتر فوتبال کشورمان اظهار داشت: شما بگویید باید چه کار کنیم؟ مسوولان باید هرچه زودتر تکلیف را مشخص کنند. اگر قرار است لیگ ادامه پیدا کند و یا تعطیل شود، هر چه زودتر مشخص کنند.

 وی ادامه داد: موضوع مهم بعدی، دیدارهای ملی است. وقتی شرایط را می‌بینیم، متوجه می‌شویم که چقدر وضعیت بد است. هیچ چیز مهمتر از سلامتی جامعه نیست و باید فکر این موضوع هم باشیم، فوتبال تمام زندگی مردم نیست.

مربی تیم فوتبال شهر خودرو مشهد خاطرنشان کرد: اگر قرار باشد لیگ برگزار شود چه فرقی دارد که قهرمان اعلام شود یا خیر. بعضی مواقع قهرمانی در اولویت نیست. امیدوارم هر تصمیمی که گرفته شود به خیر و صلاح فوتبال باشد.

سید عباسی درباره دعواهایی که در این چند وقت بین تیم‌های مختلف بر سر قهرمانی لیگ به وجود آمده گفت: به نظرم باید مشکلات را با گفت و گو حل کنیم. دیگر زمان آن گذشته که با دعوا و و این طور مسائل کارمان را پیش ببریم.

 وی در واکنش به اینکه شنیده شده در دوران تعطیلی تمرینات برخی تیم‌ها به صورت مخفیانه تمرین می‌کردند گفت: از ۸ اسفند تا الان فقط به صورت مجازی تمرینات بازیکنان را زیر نظر داریم و پیوسته در تماس هستیم. البته باید ببینیم که اگر کسی تمرینی کرده با حضور مربی باشگاه بوده یا خیر چون این مساله بسیار مهم است.

7655