پشت پرده کنار گذاشتن رحمتی از شهرخودرو

پشت پرده کنار گذاشتن رحمتی از شهرخودرو

خبرگزاری فوتبالی- دلیل کنار گذاشتن سیدمهدی رحمتی از شهرخودرو مشخص شد.

به گزارش فوتبالی، دیروز اعلام شد که دروازه‌بان شهرخودرو به خاطر جروبحث با یکی از مربیان این تیم، توسط سهراب بختیاری‌زاده در اختیار باشگاه قرار گرفته و سرمربی شهرخودرو اعلام کرده که دیگر نیازی به این بازیکن ندارد.

آنطور که خبرورزشی روایت کرده، بعد از بازی با سپاهان در راهروی ورزشگاه نقش جهان فردی به او می‌گوید از زبان داود سیدعباسی شنیده که مهدی رحمتی باعث ناکامی‌های هفته‌های اخیر بوده است. سنگربان باتجربه شهرخودرو با شنیدن این حرف از کوره دررفته و زمانی که به اتوبوس تیمش می‌رسد، سهراب بختیاری‌زاده را صدا زده و به شدت از دستیار او که اتفاقاً همبازی و رفیق قدیمی خودش محسوب می‌شده، انتقاد کرده است. طبق شنیده‌ها رحمتی سوار اتوبوس تیم نمی‌شود و با خودروی شخصی ورزشگاه را ترک می‌کند.

نکته جالب اینکه سیدعباسی مدعی شده که اصلا درباره رحمتی با هیچ کسی صحبت نکرده و ای کاش رحمتی قبل از اینکه از او انتقاد کند، با او حرف می‌زد.

طبق نوشته این روزنامه، قرار بوده رحمتی در تمرین دیروز شهرخودرو حاضر شود اما چند تماس تلفنی با او و سپس سهراب سبب شده تنش‌های موجود دوچندان شود و بختیاری‌زاده اعلام کرد احتیاجی به رحمتی ندارد.

1984