سیدعباسی: فکر نمی‌کنم شهرخودرو با رحمتی مدعی قهرمانی باشد

سیدعباسی: فکر نمی‌کنم شهرخودرو با رحمتی مدعی قهرمانی باشد

خبرگزاری فوتبالی- مربی سابق تیم فوتبال شهرخودرو گفت: بختیاری‌زاده مربی خوبی است و به نظرم می‌تواند در آینده روی نیمکت تیم فوتبال استقلال تهران موفق باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، داود سیدعباسی، در ارتباط با شرایط خود در تیم فوتبال شهرخودرو در فصلی که گذشت، اظهار داشت: فصل عجیب و غریبی را گذراندیم و کرونا شرایط خاصی را به وجود آورد. ما با سهراب بختیاری‌زاده خوب کار کردیم، در دیدار مقابل تراکتور باید با اختلاف دو گل پیروز می‌شدیم و در بازی با استقلال هم داوری به ضرر ما بود. بختیاری‌زاده مربی خوبی است و به نظرم در آینده اگر سرمربی استقلال شود، در این تیم موفق خواهد شد. فرهاد حمیداوی، مالک شهرخودرو دوست قدیمی من است و برای این باشگاه هم آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی در ادامه در خصوص عملکرد شهرخودرو در آسیا، تصریح کرد: متاسفانه سلب میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا به ما ضربه زد و با حمایت هوادارنمان در مشهد می‌توانستیم بهتر نتیجه بگیریم. به نظرم بختیاری‌زاده در شهرخودرو چه در لیگ برتر و چه در آسیا بدشانس بود و می‌توانست نتایج بهتری هم کسب کند. رابطه من با باشگاه شهرخودرو دوستانه است اما واقعیت این است که با توجه به مدعیان قدرتمندی مثل پرسپولیس، استقلال، سپاهان، تراکتور و فولاد، فکر نمی‌کنم این تیم با هدایت مهدی رحمتی مدعی قهرمانی باشد.

سرمربی سابق تیم فوتبال شهرخودرو در پایان پیرامون آینده این تیم، خاطرنشان کرد: من به آینده شهرخودرو بدبین نیستم چون این باشگاه بلندپرواز است و بازیکنان خوبی دارد بنابراین فارغ از اینکه چه فردی هدایت این تیم را برعهده داشته باشد، مجموعه باشگاه و بازیکنان همواره به دنبال موفقیت هستند.

7413