واکنش سیدعباسی به چاقوکشی در تمرین تیم فوتبال شهرخودرو

واکنش سیدعباسی به چاقوکشی در تمرین تیم فوتبال شهرخودرو

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت دو بازیکن حاشیه‌ساز این تیم به دلیل حواشی به وجود آمده در تمرین تیم، در اختیار باشگاه قرار گرفتند و در دیدار با سپاهان غایب خواهند بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، داود سیدعباسی، سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو در خصوص حواشی تمرین تیمش و چاقوکشی در تمرین این تیم اظهار کرد: نمی‌خواهم در آستانه دیدار مهم با سپاهان به این حواشی بپردازم اما موضع من در این خصوص مشخص است و آن را به باشگاه اعلام کرده‌ام و باشگاه درباره این دو بازیکن تصمیم خواهد گرفت اما به قطع و یقین این دو نفر یعنی مهدی فراهانی و سعید جلالی‌راد در دیدار با سپاهان همراه تیم نخواهند بود.
سرمربی شهرخودرو در خصوص سه دیدار سخت شهرخودرو با سپاهان، پرسپولیس و فولاد تا پایان نیم‌فصل نخست لیگ بیست و یکم هم اظهار کرد: شرایط تیم ما از قبل خیلی بهتر شده و ما هم سعی کردیم در ابتدای کار تمرکز بازیکنان را در درون زمین جمع کنیم و کاری کنیم که فشار روی تیم ما کمتر باشد. البته فعلا چهار بازیکن مصدوم هم داریم که از بازیکنان تاثیرگذار ما هستند و همین کار را برای ما سخت‌تر از قبل می کند اما سعی می‌کنیم با دارایی خود به مقابله با رقبا برویم.

وی در خصوص این که شهرخودرو می‌تواند در ۳ بازی پیش رو حداقل ۳ امتیاز را کسب کند، اظهار کرد: سه بازی خیلی سخت را تا پایان نیم‌فقصل داریم که باید با سپاهان و فولاد در خارج از خانه و با پرسپولیس که قهرمان چند فصل اخیر لیگ برتر است، در خانه بازی کنیم. هدف ما این است که در هر بازی با تمامی امتیازات از زمین خارج شویم و نام حریف برای ما مهم نباشد اما سعی می‌کنیم در این سه دیدار از برنامه ویژه‌ای استفاده کنیم تا بتوانیم سربلند از زمین خارج شویم زیرا امتیاز گرفتن در این بازی‌ها انگیزه ما را برای هفته‌های آینده دو چندان می کند.

او در پایان درباره تقویت تیم در نیم فصل گفت: سه بازی مهم را پیش رو داریم و فعلا نه لیست ورودی داریم و نه خروجی. تیم قطعا در نیم‌فصل تقویت خواهد شد و چند بازیکن را جذب خواهیم کرد اما فعلا لیست ورودی نداریم و همه چیز بعد از این سه بازی مشخص می‌شود.

6641