ماجرای تغییرات در کادر فنی شهرخودرو

ماجرای تغییرات در کادر فنی شهرخودرو

پایگاه خبری فوتبالی- علیرغم مخالفت اکبر میثاقیان با پیشنهاد باشگاه شهرخودرو، تغییرات روی نیمکت این تیم، قطعی شده است.

به گزارش فوتبالی، آن‌چه این روزها در باشگاه شهرخودروی مشهد می‌گذرد، به معنای واقعی کلمه عجیب و غریب است.

در حالی که از روز گذشته اخباری درباره قطع همکاری مدیران این باشگاه با اکبر میثاقیان و انتخاب داود سیدعباسی به عنوان سرمربی جدید شهرخودرو مطرح شده اما شنیده های خبرنگار فوتبالی خلاف این موضوع را اثبات می کند.

گویا روز گذشته جلسه ای در محل باشگاه شهرخودرو  در تهران برگزار شده و در حالی که قرار بود فرهاد حمیداوی مالک باشگاه نیز در این جلسه حضور داشته باشد اما اسماعیل حیدرپور به عنوان نماینده تام‌الاختیار او در این جلسه حضور پیدا می کند و به میثاقیان اعلام می کند سیدعباسی را به عنوان سرمربی انتخاب شده و باید او از این به بعد تنها به عنوان مدیرفنی در تمرینات حضور پیدا کند که این مساله با مخالفت میثاقیان روبه‌رو می شود.

گویا پیش از این در توافقی که بین حمیداوی و میثاقیان صورت گرفته میثاقیان تنها قبول می‌کند مربی خارجی در نقش تمرین دهنده به تیم اضافه شود و او به عنوان مدیرفنی و مسئول اصلی کادر فنی در شهرخودرو، به همکاری‌اش با این تیم ادامه دهد اما گویا حمیداوی تصمیم گرفته سیدعباسی را به عنوان سرمربی معرفی کند که با مخالفت جدی میثاقیان روبه رو شده است.

علیرغم مخالفت میثاقیان با پیشنهاد مالک باشگاه شهرخودرو، آخرین خبرها حاکی از آن است که داود سیدعباسی فعلا سر تمرینات شهرخودرو حضور دارد و این تیم را تمرین می‌دهد.

7655