ادعای بادامکی درباره شهرخودرو؛ وقتی پسر آقای مالک، تیم را ارنج می‌کند!

ادعای بادامکی درباره شهرخودرو؛ وقتی پسر آقای مالک، تیم را ارنج می‌کند!

پایگاه خبری فوتبالی- پای پسر مالک باشگاه شهرخودرو هم به مشکلات پدیده لیگ بیست و یکم باز شد.

به گزارش فوتبالی، بعد از شکست شهرخودرو به مس رفسنجان، داود سید‌عباسی سرمربی این تیم در بخشی از صحبتهایش از یکی از همکاران و دوستان قدیمی‌اش انتقاد کرد و گفت:"  بعضی از دوستان که حتی دوستان خود من هم هستند حرف‌های ناراحت‌کننده‌ای زدند که من انتظار نداشتم. این دوستان که خود را لایق لیگ برتر می‌دانند، خودشان الان چرا روی نیمکت تیم لیگ برتری نیستند و فقط چشم به تیم ما دارند؟ فرض کنند، شهرخودرو اصلا نیست، چرا جای دیگر نمی‌روی مربیگری کنی؟ من ۳ سال پیش به شما گفتم به شهرخودرو بیا و شما حتی باورت نمی‌شد بتوانی تمرین تیم را از نزدیک ببینی. اکنون می‌نشینی و علیه تیم حرف می‌زنی؟ حکایت آن مثل معروف است که می‌گوید "دیگی که برای من نجوشد..."

 البته سیدعباسی در صحبتهایش از کسی اسم نبرد اما حسین بادامکی مدیر فصل گذشته تیم مشهدی، به صحبتهای سرمربی شهرخودرو واکنش نشان داده و به خبرگزاری ایسنا گفته است:" مایه تاسف است که در لیگ برتر، یک مالک و فرزند نوجوانش به خود اجازه می‌دهند تا در تمام مسائل، از خرید بازیکن تا تمرین دادن و حتی ارنج کردن تیم دخالت کنند و سرمربی تیم در برابر تمام این دخالت‌ها سکوت می‌کند. به هر حال داوود سیدعباسی کارمند رییسش محسوب می‌شود و مجبور است برای حفظ جایگاهش با وجود نتایج فاجعه‌بار در لیگ برتر و جام حذفی، صحبت‌های عجیبی را مطرح کند که رییسش می‌خواهد."

جدا از تنش میان سید عباسی و بادامکی نکته عجیب این است که بادامکی اعتقاد دارد تیم را شهرخودرو را مالک و فرزندش ارنج می‌کنند که فوتبالی این ادعا را تایید و یا تکذیب نمی‌کند اما بد نیست بدانید در فوتبال ایران و در سطح لیگ برتر فرزندان برخی مربیان سرشناس حتی دلالی بازیکن می‌کنند!

9697