ادعای حمیداوی؛ بدهکاری پرسپولیس به شهرخودرو بابت رضایتنامه گل‌محمدی

ادعای حمیداوی؛ بدهکاری پرسپولیس به شهرخودرو بابت رضایتنامه گل‌محمدی

پایگاه خبری فوتبالی-  مالک سابق باشگاه شهرخودرو مشهد معتقد است باشگاه پرسپولیس همچنان بابت انتقال یحیی گل‌محمدی به جمع قرمزها، به این باشگاه بدهکار است.

به گزارش فوتبالی، بحث پرداخت پول رضایت‌نامه یحیی گل‌محمدی موضوعی بود که طی 2 فصل گذشته بارها و بارها در موردش بحث شد و حالا به گفته فرهاد حمیداوی، مالک پیشین شهرخودرو این پول به طور کامل پرداخت نشده است و قرمزها در حال حاضر به باشگاه شهرخودرو – که البته دیگر وجود خارجی ندارد و امید وحدت جایگزین آن شده - بدهکار هستند.

یحیی گل‌محمدی در شرایطی در نیم فصل لیگ نوزدهم جای گابریل کالدرون را روی نیمکت پرسپولیس گرفت که قرار بود باشگاه پرسپولیس با مدیریت محمدحسن انصاریفرد در آن مقطع مبلغی بابت رضایتنامه این مربی به حساب باشگاه شهرخودرو واریز کند که در ادامه این موضوع به سرانجام نرسید و با شکایت این باشگاه همراه شد تا این بدهی در توافق دو طرف و در زمان مدیریت رضا درویش بسته شود.

حمیداوی: پرسپولیس همچنان پنج میلیارد از مبلغ رضایت نامه گل محمدی را پرداخت نکرده است

حمیدواری در یک برنامه تلویزیونی درباره آخرین وضعیت این ماجرا گفت: واقعیت امر این است که اگر بگویم پرسپولیس 5 میلیارد بدهکار است، از فردا حاشیه‌ها دوباره ایجاد می‌شود. ما شکایت کردیم و حمایت‌هایی از رنگ قرمز توسط فدراسیون فوتبال شد ولی ما پرسپولیس را 12 میلیارد محکوم کردیم. بعد از آن هم ما اعتراض کردیم و پنج میلیارد دیگر، پرسپولیس به باشگاه امید وحدت بدهکار است.

باید منتظر ماند و دید آیا باشگاه پرسپولیس به صحبت‌های حمیداوی واکنش نشان خواهد داد یا خیر. نکته بسیار مهم اینکه اگر حرفهای حمیداوی صحت داشته باشد، این سوال به وجود می‌آید که پرسپولیس چگونه علیرغم داشتن بدهی، توانسته مجوز حرفه‌ای بگیرد.

7655