مربی شهرخودرو: بازی با تراکتور یک دیدار کلاسیک است

مربی شهرخودرو: بازی با تراکتور یک دیدار کلاسیک است

خبرگزاری فوتبالی- مربی تیم فوتبال شهرخودرو در خصوص بازی این هفته تیمش با تراکتور توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش فوتبالی، سید داوود سید عباسی در گفت‌وگویی، در خصوص شکست هفته گذشته تیم شهرخودرو مقابل پارس جنوبی جم اظهار داشت: یکی، دو اشتباه داشتیم و ۱۰ نفره هم شدیم که باعث شد شکست بخوریم. بازی را خوب شروع کردیم و توپ و میدان هم دست ما بود اما در ۳ تا ۴ دقیقه همه چیز از دست رفت.

وی درباره بازی این هفته شهرخودرو مقابل تراکتور که از نظر جدولی بسیار حساس است، گفت: همه بازی‌ها برای ما مهم است. بازی با تراکتور هم یک بازی کلاسیک و خوب می‌شود. تراکتور تیم خوبی است ولی ما هم خودمان را آماده کرده‌ایم که مقابل این تیم به زمین برویم و با تمام توان همین کار را انجام می‌دهیم.

مربی تیم فوتبال شهر خودرو ادامه داد: ما غیر از بازی با تراکتور چهار دیدار دیگر هم داریم، یعنی ۱۲ امتیاز غیر از این بازی وجود دارد. برای این دیدار امین قاسمی نژاد و فرامرزی را نداریم و تکلیف مرادمند هم مشخص نیست.

سید عباسی افزود: همان‌طور که ما به تراکتور فکر می‌کنیم آنها هم به تیم ما فکر می‌کنند. فکر می‌کنم حساس‌ترین بازی هفته، همین بازی باشد. تراکتور تیم پر مهره‌ای است و انتظار یک بازی جذاب را داریم.

‏وی در مورد حضور سهراب بختیاری زاده در راس کادر فنی تیم شهر خودرو و ادامه همکاری خودش با بختیاری زاده عنوان کرد: سهراب مربی جوانی است که انتخاب باشگاه بوده است. خوشبختانه باشگاه شهر خودرو در قسمت کادر فنی همیشه دنبال جوانگرایی است.

مربی تیم فوتبال شهر خودرو افزود: بختیاری زاده بازیکن بزرگی بوده و کاریزمای سرمربیگری را دارد، من هم تلاش می‌کنم تا هر چه سریعتر او را با تیم هماهنگ کنم. من با بختیاری زاده در استقلال و تیم ملی هم بازی بودم و کمک می‌کنم تا کار و راحت‌تر شود.

7655