مالدینی: تنها برای میلان کار می‌کنم/ عدم پیگیری سری‌آ فاجعه خواهد بود

مالدینی: تنها برای میلان کار می‌کنم/ عدم پیگیری سری‌آ فاجعه خواهد بود

پایگاه خبری فوتبالی – پائولو مالدینی می‌گوید دوست ندارد جایی جز میلان کار کند.
به گزارش فوتبالی، پائولو مالدینی در جریان یک لایو اینستاگرامی به فیلیپو اینزاگی گفته: من به عنوان مدیر تنها برای میلان کار می‌کنم و جای دیگری این کار را انجام نمی‌دهم. به عنوان مدیر شما باید حواستان به همه‌چیز باشد و کمتر از دورانی که بازی می‌کردید اعتبار خواهید داشت. تعهد، در دسترس بودن و دقت همیشه کافی نیستند و باید پس از مدتی متوجه شوید تیم مدیریتی زمانی که بازی می‌کردید چه کرده است.
مالدینی که در حال حاضر ۵۱ سال سن دارد در ادامه دلیل اینکه هیچ‌وقت نتوانست پای خود را جای پدرش چزاره بگذارد و مربی شود را اعلام کرد. او گفت: هیچ‌وقت نمی‌خواستم مربی شوم. زندگی پدرم را دیده بودم که چگونه رنگ موهای هم‌تیمی‌هایم سفید می‌شود. در پایان دوران کاری‌ام می‌خواستم باز هم به زمین چمن بروم و دوباره بازی کنم.
مالدینی درباره ادامه سری‌آ گفت: باید مراقب بود اما عدم ادامه سری‌آ می‌تواند یک فاجعه در هر زمینه‌ای باشد. فرانسه کار اشتباهی کرد که فوتبال را تعطیل کرد اما باید حکم دولت را قبول کنیم. تردید زیادی وجود دارد اما ما در میلانلو قسمت‌هایی که بازیکنان باید از ان‌ها به طور مشترک استفاده می کردند را تعطیل کرده‌ایم و بازیکنان در ۴ زمین پخش شده‌اند. نمی‌شد آن‌ها و ما در خانه بمانیم!

1101