تاتنهام در یک قدمی خرید مهاجم 24 ساله رم

تاتنهام در یک قدمی خرید مهاجم 24 ساله رم

پایگاه خبری فوتبالی - تاتنهام در تلاش است تا کار جذب پاتریک شیک را از رم نهایی کند. در حقیقت لایپزیش برای خرید شیک 50 درصد تخفیف خواسته بود که رم مخالفت کرد اما حالا درها به روی انتقال این مهاجم به تیم های دیگر باز است.

به گزارش فوتبالی، شیک امسال به صورت قرضی به لایپزیش رفت که تیم آلمانی می توانست در صورت صعود به لیگ قهرمانان اروپا با پرداخت 29 میلیون یورو قراردادش را به حالت دائمی در بیاورد. اما در پی بحران کرونا ، تیم المانی از رم خواسته بود تا این مبلغ را نصف کند. شیک فصل خوبی در بوندسلیگا با ثبت هفت گل و سه پاس گل در لایپزیش ثبت کرده بود.

حالا سایت ایتالیایی "لارما 24" گزارش داده است که جالوروسی ها پیشنهاد لایپزیش را رد کرده اند و به همین خاطر در حال حاضر تاتنهام بیشترین شانس را برای خرید مهاجم اهل جمهوری چک دارد. در حقیقت تاتنهام مشکلی برای پرداخت 29 میلیون یورو برای خرید این مهاجم 24 ساله ندارد. شیک در کنار لایپزیش توانسته بود تاتنهام را از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا قبل از توقف مسابقات، حذف کند.

بحران کرونا باعث شده است تا خیلی از باشگاه ها قوای مالی کمتری داشته باشند و به نظر می رسد که نقل و انتقالات پیش رو نیز هیجان سابق را نداشته باشد.