لحظه‌ای که ستاره تازه‌وارد تاتنهام، سنت قبل از بازیها را فراموش کرد

لحظه‌ای که ستاره تازه‌وارد تاتنهام، سنت قبل از بازیها را فراموش کرد

پایگاه خبری فوتبالی - تیمو ورنر سنت بازیکنان تاتنهام پیش از بازیها را قبل از اولین بازی خود برای شیاطین سرخ در روز یکشنبه فراموش کرد!

به گزارش فوتبالی، مهاجم سابق چلسی قرضی به لیگ انگلیس برگشته است و در تاتنهام بازی می کند. تیم لندنی بند خرید 15.5 میلیون پوندی را در قرارداد او در پایان فصل قرار داده است. اولین بازی ورنر در تساوی 2-2 مقابل یونایتد بود که به رودریگو بنتانکور پاس گل داد. ورنر پرتلاش ظاهر شد هر چند که حواسش به سنت قبل از بازیها نبود.

بازیکنان تاتنهام قبل از هر بازی در سنتی اجباری شرکت می کنند. آنژه پوستکوگلو مربی تاتنهام بازیکنان تیمش را مجبور کرده که قبل از بازیها حرکاتی را به نشانه اتحاد و همدلی به سوی هواداران نشان بدهند.  در حقیقت سون کاپیتان تاتنهام در شروع فصل این حرکت را مقابل هواداران انجام داد تا آنها را هم دخیل کند.

یکشنبه و پیش از شروع بازی، هواداران تاتنهام در حال تشویق کردن هواداران تیمشان بودند که خودشان را به اولدترافورد رسانده بودند. ورنر که این سنت را فراموش کرده بود، این جمع را ترک کرد چرا که گویی از چنین سنتی خبر نداشت. کریستین رومرو و ریچارلیسون از او خواستند که دوباره به گروه ملحق شود!

البته به نظر می رسد که با توجه به این که ورنر اولین بازی خود را در تاتنهام داشته، به خاطر این حرکت باعث دلخوری هواداران یا بازیکنان تاتنهام نشده است. 

4125