جزییات انتقال مهاجم آلمانی به تاتنهام؛ جانشین سون از لایپزیش آمد

جزییات انتقال مهاجم آلمانی به تاتنهام؛ جانشین سون از لایپزیش آمد

پایگاه خبری فوتبالی - تیمو ورنر مهاجم آلمانی برای شش ماه به صورت قرضی به تاتنهام ملحق شد.

به گزارش فوتبالی، مهاجم آلمانی امیدوار است که با درخشش در تاتنهام بتواند حضورش در یورو 2024 را قطعی کند. در حقیقت باشگاه تاتنهام در بیانیه ای در مورد خرید مهاجم لایپزیش گفت:" با خوشحالی اعلام می کنیم که تیمو ورنر به صورت قرضی از لایپزیش به تاتنهام ملحق شد. ملی پوش آلمانی به صورت قرضی تا پایان فصل به تیم ما ملحق می شود و بند خرید قطعی در قراردادش وجود دارد. او شماره 16 را به تن خواهد کرد."

مهاجم 27 ساله مذاکراتی نیز با منچستریونایتد داشت اما در نهایت به لندن برگشت و امیدوار است که این بار تجربه اش نسبت به دوران حضورش در چلسی موفقیت آمیزتر باشد. بدین ترتیب آنژه پوستکوگلو صاحب یکی از مهاجمان باتجربه فوتبال آلمان می شود. گفته می شود که بند خرید ورنر برای تاتنهام در پایان فصل چیزی بین 17 تا 18 میلیون یورو است. از سویی تیم لندنی کل دستمزد تیمو را در ادامه فصل خواهد پرداخت. 

تیمو در دوران حضورش در چلسی در 56 بازی 23 گل به ثمر رساند و حالا دوباره به لیگ انگلیس برگشته است. تاتنهام در یک ماه آینده سون، ستاره کره ای خود را به علت حضور در جام ملت های آسیا در اختیار نخواهد داشت اما در این مدت می توانند روی ورنر حساب کنند.  ورنر امیدوار است که با درخشش در تیم لندنی حضورش در یورو 2024 را قطعی کند. او در فصل گذشته در 40 بازی در لایپزیش 16 گل زده بود و در این فصل در چهارده بازی چهار گل به ثبت رسانده بود.

4125