پیشنهاد 30 میلیونی لورکوزن برای خرید مدافع کناری بارسلونا

پیشنهاد 30 میلیونی لورکوزن برای خرید مدافع کناری بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - برای امرسون رویال یک سال کافی بود  تا نامی برای خود دست و پا کند. مدافع کناری بارسلونا که تا سال 2021 به بتیس قرض داده شده یکی از پدیده های فصل لالیگا بوده است. امرسون تا قبل از تعلیق لالیگا به خاطر شیوع کرونا، یکی از بهترین دفاع کناری های مسابقات بود و خیلی از باشگاه ها جویای شرایط خرید وی هستند.

به گزارش فوتبالی، امرسون رویال با 21 سال سن مشتریان زیادی دارد. اینتر اولین باشگاهی بود که برای خرید وی با بارسا تماس گرفت اما بعد از آن نوبت تاتنهام و بایر لورکوزن بود که جویای شرایط جذب وی شوند. نشریه آلمانی کیکر گزارش داده است که تیم آلمانی حاضر است تا برای خرید دفاع کناری بارسلونا مبلغی بین 20 تا 30 میلیون یورو هزینه کند.

بارسلونا البته ترجیح می دهد که در مورد آینده امرسون عجله نکند و منتظر مشخص شدن شرایط سمدو بماند. مدافع کناری پرتغالی در لیست خروج قرار دارد و بارسا در نظر دارد که امرسون را در صورت رفتن سمدو برگرداند. از سویی مشکل دیگر در مورد امرسون این است که سهمیه بازیکنان با پاسپورت غیراروپایی در ترکیب بارسا با حضور آرتور، ارتورو ویدال و رونالد آرائوخو از آکادمی پر است. به نظر می رسد که بازیکن شیلیایی جدا می شود و جا برای امرسون که هنوز پاسپورت اروپایی نگرفته، خالی خواهد بود. البته بارسا می خواهد لوتارو مارتینز آرژانتینی را بخرد که این بازیکن هم پاسپورت اروپایی ندارد.