خرید جدید بارسلونا: قول می‌دهم که بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم

خرید جدید بارسلونا: قول می‌دهم که بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم

پایگاه خبری فوتبالی - امرسون رویال خرید جدید باشگاه بارسلونا عصر روز دوشنبه در مراسم معارفه‌اش درباره اهدافش در این باشگاه صحبت کرد. 

به گزارش فوتبالی، امرسون مدافع فصل گذشته رئال بتیس روز گذشته با مبلغ 9 میلیون یورو به کاتالان‌ها پیوست. او در مراسم معارفه‌اش گفت: "خیلی مفتخرم که در بارسلونا حضور دارم. همیشه گفته‌ام که بازی کردن در بارسلونا برای من یک رویاست. می‌خواهم به هواداران این تیم قول بدهم. در زمین تمام توانم را برای پیروزی بارسلونا به کار خواهم گرفت. می‌دانم که بودن در این جا چه قدر سخت است و من می‌خواهم از فرصت‌هایم بیشترین بهره را ببرم. راندمان کاری من، مرا نامید نخواهد کرد. ممکن است که شرایط خاصی به وجود بیاید، اما من در بالاترین سطح تلاش خواهم کرد."

در پست دفع راست بارسلونا بازیکنانی همچون سرجی روبرتو، سرجینیو دست و اسکار مینگوئزا وجود دارند. او در خصوص رقابت سختش با این بازیکنان گفت: "بازیکنان با کیفیتی در این باشگاه حضور دارند. من این جا هستم تا کارم را بکنم. به هم تیمی‌هایم احترام می‌گذارم، اما قطعا برای کسب جایگاه ثابت در تیم خواهم جنگید. دنی آلوز مدافع سابق بارسلونا الگوی من بود و او کسی است که بیشترین قهرمانی را در تاریخ فوتبال به دست آورده است."

4416