اولین خرید بارسلونا در فصل 22-2021 مشخص شد

اولین خرید بارسلونا در فصل 22-2021 مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - اولین خرید بارسلونا در فصل 22-2021 مشخص شد: امرسون رویال دفاع راست 22 ساله که فصل خوبی در بتیس داشته است، پس از دو فصل حضور در تیم آندلوسی راهی بارسا خواهد شد. کاتالان ها بخشی از حق انتقال وی را در حال حاضر در اختیار دارند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا به امرسون اطلاع داده است که پیش فصل را با تیم بزرگسالان سپری خواهد کرد و این بازیکن برزیلی در حال حاضر خانه خود را هم در شهر بارسلونا آماده کرده است.

بارسلونا در حال حاضر مشترکا با بتیس مالکیت این بازیکن را در اختیار دارد اما کاتالان ها با پرداخت 9 میلیون یورو به طور کامل حق انتقال این دفاع راست را در اختیار خواهند گرفت. البته بارسا در نظر دارد که  با وارد کردن میراندا به این انتقال ، قیمت را کم کند. آراندا در این فصل قرضی به بتیس رفته است و بدین ترتیب تیم آندلوسی می تواند به صورت قطعی این بازیکن را تحت اختیار خود داشته باشد.

بدین ترتیب امرسون را می توان اولین خرید قطعی دوره جدید لاپورتا دانست هر چند که به نظر می رسد که خرید رایگان اریک گارسیا و سرجیو آگوئرو هم قطعی است. مشکلات مالی بارسا باعث می شود که خرید کهکشانی هایی نظیر هالند حداقل در این تابستان امکان پذیر نباشد.

4125